    From: "yamma" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lokata Prywatyzacyjna PKO BP
    Date: Thu, 7 Oct 2004 15:48:18 +0200

    Ja niestety nie będę mógł założyć sobie Lokaty w poniedziałek (pracownik PKO BP,
    który w czasie pracy założy sobie Lokatę może zostać nawet zwolniony
    dyscyplinarnie) ponieważ znam troszkę ten system od środka więc mam dla chętnych
    grupowiczów jedną radę. Jak już wspominałem kilka wątków niżej proces sprzedaży
    obsługuje system centralny. Dla każdego klienta, który podejdzie do stanowiska
    natychmiast jest rezerwowana (na okres 30 min.) jedna Lokata Prywatyzacyjna.
    Teraz najważniejsze: im szybciej dany klient zostanie obsłużony tym większa
    szansa na założenie Lokaty dla innych w danym punkcie. Dlatego wszystkim
    ewentualnym kolejkowiczom radzę mobilizować ludzi stojących przed nimi do
    przygotowania wymaganych dokumentów tak aby niepotrzebnie nie tracili czasu przy
    stanowisku dysponenta. Pamiętajcie, czas jest tutaj najważniejszy!
    yamma