  • 11. Data: 2009-04-16 21:46:56
    Temat: Re: Lokata Strukturyzowana - mBank
    Od: Marcin Krasoń - Structus.pl <m...@g...com>

    On 16 Kwi, 23:35, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > Marcin Krasoń - Structus.pl wrote:> On 16 Kwi, 23:02, witek

    >   w ogóle nie trzeba miec kapitalu

    Witek, gdzie rozdają za darmo kupony lotka? :>

  • 12. Data: 2009-04-16 21:53:43
    Od: "Vonnegut79onVAIO" <v...@V...onet.pl>

    > Marcin Krasoń - Structus.pl wrote:

    > no to ja wolę w totka. wieksze szanse

    W Totka jak nie ugrasz to stracisz ;) Tutaj co najwyżej będę inflację w
    plecy... ale nie całą zainwestowaną kwotę :) Inne wady ?:)

    Vonn79

  • 13. Data: 2009-04-16 21:54:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin Krasoń - Structus.pl wrote:

    > Witek, gdzie rozdają za darmo kupony lotka? :>

    w zasadzie to wszędzie
    jeszcze się nie spotkałem, abym musiał za niego zapłacić.

  • 14. Data: 2009-04-16 21:55:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Vonnegut79onVAIO wrote:

    > W Totka jak nie ugrasz to stracisz ;) Tutaj co najwyżej będę inflację w
    > plecy... ale nie całą zainwestowaną kwotę :) Inne wady ?:)

    z takim samym prawdopodobieństwm w totka możesz mieć 1000000000000%, a
    tu tylko 9%

  • 15. Data: 2009-04-16 22:22:36
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > Nie znam się na tych strukturkach, ale po przeczytaniu oferty na stronach
    > mBanku i tym co napisałeś na grupie, dochodzę do wniosku, że ów produkt to
    > nic innego jak pospolita loteria, której jedyną zaletą (jeżeli się mylę
    > bardzo proszę o sprostowanie) jest to, że się nie straci i na koniec okresu
    > trwania lokaty wyjdziemy na zero.

    A inflacja?

  • 16. Data: 2009-04-17 04:03:24
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > W Totka jak nie ugrasz to stracisz ;) Tutaj co najwyżej będę inflację w
    > plecy... ale nie całą zainwestowaną kwotę :) Inne wady ?:)

    Struktury są najczęściej na dłuższe okresy czasowe, zatem minie parę
    miesięcy zanim zorientujesz się, że straciłeś. Dla banku to dobra szansa na
    pozyskanie kapitału bez kosztów. Ja w struktury nie wchodzę. Gdyby była
    szansa na zarobienie tych 25% czy ile tam przewidują to bank sam by
    zainwestował w to swój kapitał, a nie namawiał leszczy.

  • 17. Data: 2009-04-17 06:32:35
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Marcin Krasoń - Structus.pl"
    .googlegroups.com

    > Jeśli szukasz czegoś na ropę to obecnie w ofercie jest jeszcze 3-
    > letnia db Gwarancja - Zyskowna Energia (2) (http://www.structus.pl/
    > index.php?q=node/286) z barierą na poziomie 85% wzrostu.

    Jak by mi gwarantowała, że po jej zakończeniu będę zostawiał kilkadziesiąt
    złotych mniej na stacji to bym w to wszedł :)

    > Lub możesz na GPW kupić certyfikaty RCCRUAOPEN (http://
    > mojeinwestycje.interia.pl/gie/prof/certyfikaty/notow
    ania?wlid=4987)
    > naśladujące cenę ropy. W miarę płynność na nich jest.

    To nie dla mnie - przynajmniej teraz. Od GPW w najbliższej przyszłościna
    trzymam się z daleka.

  • 18. Data: 2009-04-17 06:36:32
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Vonnegut79onVAIO pisze:
    > Witam,
    >
    > Tak sie zastanawiam nad lokata strukturyzowana mBanku, ale nie mam
    > doswiadczena z takimi produktami. Nie pisza nic o dodatkowych oplatach -
    > czyli albo nie zarobie nic albo maks. 26,91% w skali roku ? Zadnej
    > prowizji ? Ktos z Was ma wyrobiona opinie o takiego rodzaju / tej
    > lokacie ?
    >
    > Link:
    > http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/struktur
    y/rafineria_zysku/#tabs=0

    Pare miesiecy temu mbank proponowal lokate strukturyzowana z maksymalnym
    oprocentowaniem mniejszym od lokat normalnych.

    Moim zdaniem struktura to daje zarobek glownie bankowi, a nie osobie,
    ktora wyklada kase.

    p.

  • 19. Data: 2009-04-17 07:04:38
    Od: Marcin Krasoń - Structus.pl <m...@g...com>

    On 17 Kwi, 08:32, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:
    > To nie dla mnie - przynajmniej teraz. Od GPW w najbliższej przyszłościna
    > trzymam się z daleka.

    Certyfikaty na GPW to coś zupełnie innego niż akcje. Ich wycena
    zmienia się w zależności od ceny danego aktywa (tu - ropy), z
    płynnością nie jest tak źle, więc w miarę realnie odwzorowują one ten
    ruch.

  • 20. Data: 2009-04-17 07:44:38
    Od: k...@o...pl

    On 17 Kwi, 08:32, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > To nie dla mnie - przynajmniej teraz. Od GPW w najbliższej przyszłościna
    > trzymam się z daleka.
    Tylko uważaj, żeby w "dalszej przyszłości" nie powrócić na GPW akurat
    w czasie gdy znów pojawią się spadki... Nigdy nie wiadomo, że akurat w
    danym momencie jest najlepszy moment na inwestycje...ale generalnie
    bezpieczniej jest kupowac po spadkach (jakwiele osób widzi marne
    wyniki i nie chce wchodzić) niz po fali wzrostowej (gdy wszelkie
    fundusze moga się juz pochwalić niezłymi wynikami....). Głupia gra...
    (powinni tego zabronić;)