  • 21. Data: 2004-09-27 13:06:59
    Temat: Re: Lokata, ale troche inaczej
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > 1. Nie, za resztę dostaniesz naliczone odsetki - 1PLN za każdą obligacje
    > 2. W takiej sytuacji fundusz może być faktycznie lepszy, jeśli jak
    > pisaleś, masz konto w mBanku to aktywuj sobie SFI i kupuj gotówkowe.

    Przy czym wiekszosc gotowkowych poki co jest mierna za wyjatkiem wlasnie
    Skarbca Gotowkowego.

  • 22. Data: 2004-09-27 14:29:18
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gorvey" <j...@p...op.pl> napisał w wiadomości
    > Gorvey napisal(a):
    [...]
    > OK, doczytałem własnie na stronie, ze 1 zł odlicza sie od odsetek
    naleznych
    > za dany okres.
    > Poczytam jeszcze dokładnie i sie nad tym zastanowie, bo faktycznie
    > oprocentowanie wychodzi tu największe

    Oprocentowanie wychodzi największe, ale był już dzisiaj wątek 'lokata
    12mies', zerknij !
    Najlepsze oprocentowanie dziś nie daje gwarancji że za parę miesięcy będzie
    ono tak samo atrakcyjne.
    Szczególnie na obligacje detaliczne o stałym oprocentowaniu (DOS / SP) to
    już z całą pewnością jest teraz zbyt wcześnie.
    Jak masz mBank to czy nie prościej Skarbiec Gotówkowy - młody fundusz który
    od zera mógł dobrać sobie portfel w aktualnych warunkach optymalny (stąd
    wynik bijący konkurencję), a jak stopy będą się miały ku spadkom zrobisz
    konwersję na jakiś FI Obligacji...

    TomekD