  • 11. Data: 2006-04-19 19:06:19
    Temat: Re: Lokata + fundusz inwestycyjny
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:e2517h$1ba$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Skoro to jest dostępna i legalna oferta, to dlaczego nie napiszesz wprost,
    > o co chodzi?

    Proawdopodobnie dlatego, ze na grupie mozna by wypunktowac jej minusy
    i podac lepszy produkt a tak
    to pewnie komus uda mu sie sprzedac ten produkt.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 12. Data: 2006-04-21 13:13:56
    Od: "marek" <a...@v...pl>

    Witam.

    Widzę że Moja odpowiedź Marcinowi zapoczątkowała dość bużliwą dyskusję.

    Chcę się ustosunkować do wszystkich wypowiedzi które padły w tym wątku.

    Nie było i nie jest Moim zamiarem wzbudzania tajemniczości i odczucia że
    jest to oferta produktu.

    Intencją moją było podzielenie się stanem Mojej wiedzy na ten temat.

    Co do produktu jest to produkt typu UNIT LINKED

    Jeśli chodzi o domysły co do funduszy poniższa tabela oraz wyszczególnienie
    gwarancji, bezpieczeństwa oraz dodatkowe korzyści prawno-podatkowe będą
    wystarczającym wyjaśnieniem.

    Dostępne fundusze TFI:

    UniKorona

    Arka BZ WBK

    PKO/Credit Suisse

    ING

    Pioneer

    Citi

    Jeśli chodzi o koszty to: 1,95%

    Cechy Produktów
    Lokatay Bankowe
    Fundusze Inwestycyjne
    Programy Inwestycyjne

    Wyłączenie z egzekucji sądowej
    Nie
    Nie Tak
    Możliwość przekazania wybranej osobie bez podatku od spadków

    i darowizn
    Nie
    Nie
    Tak

    W przypadku śmierci ubezpieczonego brak podatku

    od spadków i darowizn
    Nie
    Nie
    Tak

    Gwarancja wpłaconego kapitału
    Tak Nie
    Tak

    Wybór TFI przez profesjonalistów

    Nie
    Tak

    Zamiana funduszy bez opłat manipulacyjnych

    Nie
    Tak

    Gwarancje i bezpieczeństwo oszczędności:

    ustawa o Funduszach Inwestycyjnych

    reasekuracja: Suisse Re - II miejsce na świecie co do wielkości kapitału

    stała kontrola Komisji Papierów Wartościowych i Giełd

    zabezpieczenie w ramach Gwarancyjnego Funduszu Ubezpieczeń

    bank depozytariusz - CitiBank

    Dodatkowe korzyści:

    środki wolne od podatku od spadku i darowizn (art. 1 Ust. o podatku od
    spadku i darowizn)

    tzw. podatek "Belki" - odroczony przy zmianach funduszy w wyniku transferu

    wolne od zajęć i egzekucji prowadzonych w trybie postępowania

    cywilnego (Dz. Ust. z dn.19.07.1986 r.)

    brak różnicy w cenie zakupu jednostek udziałowych (obowiązuje cena netto,
    czyli niższa)

    możliwość wpłat i wypłat w dowolnym czasie

    możliwość cesji praw na rzecz osób trzecich ( w tym zastawu, np. pod kredyt)

    możliwość dokonywania zmian alokacji i transferów - nieodpłatnie 12 razy w
    roku

    Pozdrawiam Wszystkich Grupowiczów

    Marek