  • 1. Data: 2009-09-24 15:34:31
    Temat: London Stock Exchange
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    Witam
    jak mozna w Polsce kupić akcje z Londyńskiej Giełdy ?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-09-24 15:53:31
    Temat: Re: London Stock Exchange
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "mysiar" <p...@W...pl> wrote in message
    > Witam
    > jak mozna w Polsce kupić akcje z Londyńskiej Giełdy ?

    Zakładając rachunek w sensownych zagranicznym banku albo u sensownego
    zagranicznego brokera?

  • 3. Data: 2009-09-24 15:57:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

> [...]
    > jak mozna w Polsce kupić akcje z Londyńskiej Giełdy ?

    Zakładając rachunek w sensownych zagranicznym banku albo u sensownego

    A jeśli jesteś hardkorowcem, to możesz próbować np. przez IDM SA...
    http://www.idmtrader.pl/

  • 4. Data: 2009-09-24 16:31:01
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    MarekZ wrote:
    > "mysiar" <p...@W...pl> wrote in message
    >
    > Zakładając rachunek w sensownych zagranicznym banku albo u sensownego
    > zagranicznego brokera?
    a wiesz cos wiecej na ten temat ?

    > A jeśli jesteś hardkorowcem,
    możesz to rozwinąć ?

  • 5. Data: 2009-09-24 16:48:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    > a wiesz cos wiecej na ten temat ?

    Jeśli masz na myśli doradzenie wyboru konkretnego banku lub brokera to nie
    robię takich rzeczy. Ale masz bardzo duży wybór. A gdybyś zrezygnował z
    akcji na rzecz pochodnych to już w ogóle olbrzymi.

    > możesz to rozwinąć ?
    > to możesz próbować np. przez IDM SA...

    Nie mam tam rachunku, ale najprawdopodobniej jest drożej i gorzej. Plusem
    jest polski interfejs no i że rachunek jako taki w pl.