  • 1. Data: 2006-10-27 10:06:48
    Temat: Lukas BANK
    Od: "donciu" <d...@n...pl>

    Witam,
    czy Lukas Bank informuje klientow o zakonczonej procedurze splaty rat
    sklepowych ?
    Splacone zostaly wszytskie kwitki i cisza ze strony banku, moze jakies
    podziekowanie itp ?

    Meble tapicerowane
    http://hanmar.kepno.pl

  • 2. Data: 2006-10-27 20:34:14
    Temat: Re: Lukas BANK
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > sklepowych ?
    > Splacone zostaly wszytskie kwitki i cisza ze strony banku, moze jakies

    Zadzwoń i poproś o potwierdzenie spłaty.
    Ja spłacałem nieraz kilka dni po terminie płatności. Spłaciłem wszystko i
    cisza. Po 2 latach przychodzi pismo i 70 zł do zapłaty.
    Czekają skurczybyki i doliczają opłaty, odsetki i inne pierdoły

    Tomek

  • 3. Data: 2006-10-27 22:47:45
    Od: "Cyprian Prochot" <c...@e...pl>

    Użytkownik "donciu" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Splacone zostaly wszytskie kwitki i cisza ze strony banku, moze jakies
    > podziekowanie itp ?

    powinni przyslac potwierdzenie
    przynajmniej tak bylo w moim przypadku.

    --