  • 11. Data: 2006-04-21 21:20:48
    Temat: Re: Lukas Bank i przerwa w dzialaniu e-banku.
    Od: "Arek" <p...@g...com>

    Chyba rzeczywiscie zostane tutaj na troche dluzej :) Juz przymierzam
    sie do tokena. Gdyby jeszcze obsluga internetowa byla bardziej
    niezawodna, no coz, przyjdzie mi sie przyzwyczaic :)

  • 12. Data: 2006-04-24 23:28:13
    Od: "Piterson" <p...@h...plx>

    wzc <v...@p...onet.pl> napisał(a):
    > Witaj w Lukasie siedzę od ponad 4 lat.

    Ja mam prawie tyle samo konto w Lukasie :))

    > Choć trudno mi ocenić jakość kawy, bo jak dotąd nigdy nie
    > skorzystałem z
    > "zaproszenia" to poza tym oferta banku w zakresie konta osobistego (z
    > niczego więcej nie korzystam) wydaje mi się godna polecenia.

    Ja pijam kawę jak nudzi mi się w kolejce, no czasem są tam dość spore, ale
    od czego są inne kanały dostępu, więc w placówce bywam raz w roku. Spróbuj
    wreszcie tej kawe! :)

    > W każdym banku pracują ludzie i ... tylko ludzie. Musisz pogodzić się
    > myślą, że z tego właśnie względu idealnego banku nie ma. Ja po
    > przeprowadzce do Lukasa z PKO S.A jestem bardzo, bardzo zadowolony. Mam
    > ekonto PRO (chyba tak to się nazywa - Boże jakie ja mam konto?), za
    > które nic nie płacę. To co oferują wystarcza mi w zupełności ... a
    > więcej nie potrzebuję.

    Ja mam jeszcze konto w Inteligo, czyli też PKO BP, ale nie jestem z niego
    zadowolony, trzyma mnie tylko ilość bezprowizyjnych bankomatów, ale
    przelewów z tego konta nie robię, bo drogo (99gr).

    > Z interfejsem internetowym jak dotąd nie miałem żadnych problemów -
    > wykonuję ok. 15 przelewów miesięcznie (standardowe opłaty). Z
    > bankomatów
    > ... czasem, choć w większości płacę "plastikiem".
    > Może jestem nieobiektywny ... bo wszędzie musi być lepiej niż było 4
    > lata temu w PKO S.A. Nie wiem jak jest tam teraz ... ale guzik mnie to
    > obchodzi :)))).

    No patrząc po Lukasie to ciągłe zmiany, a to dobrze, że dostosowują się do
    klientów, a w PKO BP jakoś tych zmian nie widzę...