  • 1. Data: 2009-03-11 21:10:42
    Temat: Lukas...Rezygnacja z ubezpieczenia
    Od: c...@w...pl

    Witam. Spłacam kredyt gotówkowy w Lukas Banku od 6-ciu miesięcy.
    Czy istnieje możliwość rezygnacji z ubezpieczenia kredytu?
    Przy podpisywaniu wniosku Pani poinformowała mnie, że ubezpieczenie
    jest
    obowiązkowe.
    Jednak jakoś nie chce mi się w to wierzyć.

  • 2. Data: 2009-03-11 21:13:46
    Temat: Re: Lukas...Rezygnacja z ubezpieczenia
    Od: "george" <g...@v...pl>

    <c...@w...pl> wrote in message
    o.googlegroups.com...
[...]

    to taka ukryta prowizja, żeby "oprocentowanie" było niższe niż lichwa
    przewiduje a koszt realny przewyzszał lichwę. Niestety, dlatego jest
    obowiązkowe i dokładnie nie wiadomo od czego to "ubezpiecza"...
    chyba bank od zbyt małych zysków.

    george

  • 3. Data: 2009-03-11 22:14:17
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > <c...@w...pl> wrote in message
    o.googlegroups.com...
    > Witam. Spłacam kredyt gotówkowy w Lukas Banku od 6-ciu miesięcy.
    > Czy istnieje możliwość rezygnacji z ubezpieczenia kredytu?

    Napuśćna nich UOK
    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/