  • Data: 2004-01-27 10:22:35
    Temat: [Lukas] eKonto wniosek w internecie
    Od: SebCz <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Apel do webmajstrów Lukasa:

    Macie w necie wniosek o założenie konta, np. eKonta. WIadomo, że potrzebne
    będzie zdefiniowanie odbiorców. Tymczasem żądacie, żeby podac tam nr
    rachunku w formacie numer banku+ileśtam cyfr.

    A o NRB juz słyszeliście ???????

    Stąd wziął się mój problem, który opisywałem kilka dni temu. Bo wpisując w
    okienko 'nr banku' nr konta w Inteligo, wpisałem 5010205558 . Oczywiście
    strona 'pozwolila' mi na 10 cyfr. W drugim okienku dalsza czesc nr
    rachunku.
    No i teraz mam, taki numer odbiorcy:
    50102055 - xxxxxxxxxxxxxxxxxx
    System Lukasa odpowiada (zreszą bardzo słusznie) - nie ma takiego banku.
    Bo wywalił 2 ostatnie cyfry (58).

    (Zastanawiam się kto wklepuje numer i go zatwierdza, gdy widzi komunikat
    _własnego_ systemu, że NIE MA takiego banku....)

    A teraz, nawet gdybym wpisał bez tej kontrolnej 50tki na początku: Za
    kilka miesięcy bede musiał NA PIECHOTE do placóweczki, żeby poprawić
    numer, bo TYLKO NRB ma działac....

    Ech...

    --
    ______