  • 11. Data: 2008-08-18 19:46:47
    Temat: Re: [Lukas] próbuje odzyskać depozyty po promocji 8%
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > W internetowym systemie też jest opcja lokaty negocjowanej. Ale żeby
    > wynegocjować oprocentowanie, trzeba taką kwotę na koncie mieć, nie da się
    > "na sucho" :(

    gdzie sie nie da? negocjowalem kiedys w Dominet Banku, ale oprocentowanie po
    negocjacjach (przez net) nadal bylo mizerne - jak ktos chce to moze z nimi
    ponegocjowac, bank nie sprawdza czy ma sie kase czy nie...

    BTW 300kzl dla banku to zadne pieniadze...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2008-08-18 23:44:28
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info> napisał(a):

    > Dla wybranych klientów:

    [...]
    A mnie przyznam Lukas z tym swoim kombinatorstwem i pseudo-super promocjami,
    zaczyna irytować. Najpierw dno &#8211; 4,5%, potem idą na rekord 8%, teraz niby
    super oferta dla wybranych, ale która jak dobrze policzyć to i tak jest taka
    sobie. Człek ze mnie leniwy, jednak się przespaceruję do Polbanku. Może jak
    upały miną, ciśnienie się ustabilizuje, fronty przejdą, to i w Lukasie
    magicy od marketingu się uspokoją, a bankierzy wrócą do roboty. Konto w
    Lukasie zostawię, ale o jakiejś lokatce, to może pomyślę jak choćby
    średniorynkowe warunki zaczną stabilnie proponować.

    Tomek

  • 13. Data: 2008-08-19 13:39:23
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    > czyli ide do oddzialu i negocjuje? Nigdy nie targowalem sie w banku ale
    > kwota juz chyba do tego uprawnia ;)?

    idziesz do oddziału i składasz dyspozycję: wszystko przelać do konkurencji,
    oczywiście mowa o kwotach o z wątku i wyższych
    jeżeli jest przytomna panienka z okienka, wykona telefon i zaproponuje tak
    jak mi: 6,1% np. w Lukas w dniu zakończenia promocji wielka 8, ale i tak
    polazłem do Polbank, jakoś ich lubię, bo to oni przetarli szlaki dla
    wyższych depozytów

  • 14. Data: 2008-09-07 07:09:50
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Wit(uś) pisze:

    > Jak zwykle głęboka ignorancja pracowników się kłania. Poczytaj regulamin.Są
    > tam 3 warunki,żeby dostać to 5,5%, m.in. regularne wpływy na konto (albo na
    > rachunek oszczędzam - nie pamiętam już) w kwocie chyba 1200 zł/m-c.

    Na koncie oszczędnościowym zauważyłem dziś 5,1%

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 15. Data: 2008-09-08 08:23:26
    Od: " atott" <a...@g...pl>

    Grażyna.Ł <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Michał Rolka" <usenet@moje_nazwisko.info> napisał w wiadomości

    > A cóż to za promocyjne oprocentowanie,kiedy w Eurobanku na avista jest
    6,06%
    > i comiesięczna kapitalizacja odsetek , więc po co zamrażać pieniądze na pół
    > roku tylko na 6% . Lukasie popraw się,wtedy może pomyślimy, aby ulokować u
    > Was pieniądze.
    >
    > Pozdrawiam
    > Grażyna

    Po likwidacji lokat 7 i 14 dniowych robie u nich tylko przelewy, nawet w
    Millenium jest lepiej, o % nie wspominając.

  • 16. Data: 2008-09-08 08:49:29
    Od: Oli <O...@a...com>

    Użytkownik Michał Rolka napisał:

    > Na koncie oszczędnościowym zauważyłem dziś 5,1%

    Też tak mam. Dlatego jakiś czas temu konto się wyzerowało a środki
    powędrowały gdzie indziej. To się nazywa arbitraż.

    --
    Oli