  • 1. Data: 2006-05-12 18:42:06
    Temat: Lukas rozdaje laptopy i pendrive'y
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl>

    W Lukasie nowa promocja za otworzenie konta. Do wygrania laptop Dell oraz dla
    każdego pendrive.

    http://www.lukas.pl/promocje/konta/ekonto_pendrive/e
    konto_pendrive.asp

  • 2. Data: 2006-05-12 18:56:03
    Temat: Re: Lukas rozdaje laptopy i pendrive'y
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Fri, 12 May 2006 18:42:06 +0000 (UTC), miecznik napisał(a):

    > W Lukasie nowa promocja za otworzenie konta. Do wygrania laptop Dell oraz dla
    > każdego pendrive.
    >
    > http://www.lukas.pl/promocje/konta/ekonto_pendrive/e
    konto_pendrive.asp

    Niestety pospieszyłem sie z zalozeniem konta o miesiąc...

  • 3. Data: 2006-05-12 21:33:26
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    miecznik wrote:
    > W Lukasie nowa promocja za otworzenie konta. Do wygrania laptop Dell oraz dla
    > każdego pendrive.
    >
    > http://www.lukas.pl/promocje/konta/ekonto_pendrive/e
    konto_pendrive.asp

    A da sie toto ichnie ekonto bez tokena zalozyc (i jeszcze jakos z
    dostepu przez www korzystac)?
    Bo z tego co widze, to token u nich 36 zeta kosztuje, a taki pen w
    sklepie okolo 60, wiec "zysku" wychodzi 24 PLN (ale odliczajac czas
    potrzebny na odpowiednia dyspozycje przelewania pensji, podpisywanie
    papierkow i wogole to zostaje tego zysku wogole niewiele...)

    :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 4. Data: 2006-05-13 06:49:35
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Fri, 12 May 2006 23:33:26 +0200, Maseł napisał(a):

> [...]
    > potrzebny na odpowiednia dyspozycje przelewania pensji, podpisywanie
    > papierkow i wogole to zostaje tego zysku wogole niewiele...)

    Tak, można. Tylko że jestes wtedy ograniczony do przelewów które
    zadeklarujesz albo w banku, albo przez ich LukasLinię.

  • 5. Data: 2006-05-13 07:43:11
    Od: aa <k...@g...pl>

    Maseł wrote:

> [...]
    > Bo z tego co widze, to token u nich 36 zeta kosztuje, a taki pen w
    > sklepie okolo 60, wiec "zysku" wychodzi 24 PLN (ale odliczajac czas

    http://www.4speed.pl/sklep.php?stan=opis&id_towaru=4
    04

    37 zł za kingstona. Zostaje złotówka "zysku" :)

  • 6. Data: 2006-05-13 10:34:15
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    aa wrote:
    > 37 zł za kingstona. Zostaje złotówka "zysku" :)

    Przyznam bez bicia - dlugo nie szukalem, ale teraz widze, ze faktycznie
    w okolicach 3x daje sie kupic :-)

    Pozdro

    Maseł

    P.S. Fakt - ten o ktorym mowimy ma niesamowita "wartosc dodana" w
    postaci konta w Lukasie :-)

  • 7. Data: 2006-05-13 14:11:33
    Od: "smint" <s...@g...pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > W Lukasie nowa promocja za otworzenie konta. Do wygrania laptop Dell oraz
    dla
    > każdego pendrive.

    A czy można mieć drugie konto? :) Ewentualnie po kilku miesiącach je
    zlikwidowac a PenDriva miec na zawsze. :)

    Marcin