  • 1. Data: 2003-01-15 10:18:21
    Temat: Lukas - sprzedaz na raty
    Od: m...@e...pl

    Czy ktos ma moze umowe z posrednikiem kredytowym Lukas zawarta po wejsciu w
    zycie ustawy o kredycie konsumenckim (19 wrzesnia 2002)?

    Chodzi mi o to jak w tej umowie zostala sformulowana informacja o RRSP. Z tego
    co wiem to stopa jest podana slownie i jeszcze z jakim dziwnym ulamkiem. A moze
    ktos ma jakas inna umowe w ktorej zastosowano taki manewr utrudniajacy
    klientowi zycie?

  • 2. Data: 2003-01-15 12:01:36
    Temat: Re: Lukas - sprzedaz na raty
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tego
    > co wiem to stopa jest podana slownie i jeszcze z jakim dziwnym ulamkiem.

    rzeczywiscie - w umowie podany jest jedynie wzor na obliczanie stopy oraz
    wiekszosc danych (niektore trzeba sobie samemu wyprowadzic) .... ;-)))
    widze, ze czytujesz artykuly na Onecie i do tego niezbyt dokladnie, poniewaz
    zarzuty wobec Lukasa dotyczyły tylko materiałów reklamowych, a nie samych
    umów - w umowie ratalnej stopa jest podana cyfrą

    AS