  • 1. Data: 2008-04-06 12:23:22
    Temat: Lukas - zmiana w aplikacji internetowej
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Zauważyliście, że aplikacja internetowa w Lukasie przeszła ostatnio jakiś
    drobny lifting?
    Teraz odbiorcę do przelewu można wybrać już na pierwszym ekranie, bez
    przeklikiwania się głąbiej, a wcześniej usunęli to wkurzające ograniczenie,
    że nie można było przekopiować numeru rachunku ze spacjami, bo obcinał
    końcówkę konta.
    Ktoś zauważył jeszcze coś użytecznego?

    Tomek

  • 2. Data: 2008-04-06 13:38:56
    Temat: Re: Lukas - zmiana w aplikacji internetowej
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tomasz Opalski <o...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Zauważyliście, że aplikacja internetowa w Lukasie przeszła ostatnio jakiś
    > drobny lifting?
    > Teraz odbiorcę do przelewu można wybrać już na pierwszym ekranie, bez

    Właśnie dziś to zauważyłe i byłem pozytywnie zaskoczony.

    > przeklikiwania się głąbiej, a wcześniej usunęli to wkurzające ograniczenie,
    > że nie można było przekopiować numeru rachunku ze spacjami, bo obcinał
    > końcówkę konta.

    Oooo. W końcu. Nie zauważyłem, bo już prawie od nich całkiem uciekłem.

    a.

  • 3. Data: 2008-04-06 14:57:14
    Od: "zlotowinfo" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ograniczenie,
    > że nie można było przekopiować numeru rachunku ze spacjami, bo obcinał

    a właściwie co za różnica?
    1. Nowy przelew, wybierz, wybrać odbiorcę, dalej
    2. Odbiorcy, kliknąć na odbiorcę, kliknąć wykonaj przelew

    na jedno wychodzi, zawsze używałem drugiej metody