-
1. Data: 2013-03-16 15:14:10
Temat: MBank śpi -beznadziejna obsługa
Od: xxx <k...@o...pl>
Tydzień temu złożyłem online wniosek o supermarket funduszy
inwestycyjnych w MBanku. Dostałem maila informującego o konieczności
przelania dowolnej kwoty od 1-100zł na konto BRE w celu potwierdzenia
tożsamości. Przelałem z pko inteligo zgodnie z instrukcją. Czekam dzień,
dwa, trzy. Nic. Żadnego maila, sms-a , zmiany statusu wniosku. Po 6
dniach dzwonię na infolinię MBanku. Pani szuka, sama się dziwi i nie wie
co jest przyczyną tego że wniosek ma nadal status "w toku". Przełącza do
osoby zajmującej się funduszami, ta pisze notatkę dla konsultantów żeby
przyśpieszyć proces. Jeżeli tak ma wyglądać zakładanie konta online to
ja dziękuję. W sync po przelewie w ciągu 5 godzin dostałem maila
zwrotnego z informacją o aktywacji konta i tego samego dnia dostałem
zwrot na konto 1zł przelanej w celu identyfikacji klienta.