  • 1. Data: 2006-07-03 12:08:37
    Temat: MIG i BIK - rozbieżnośc informacji
    Od: "ctx" <a...@p...gazeta.pl>

    Witam,
    okazało się ze na skutek pewnych trudnosci w splaceniu kredytu,
    zostalem wpisany do MIG-BR.

    Ostatnio spłaciłem zaleglosc i mam szansę na wykreślenie z MIG-BR.
    Wziałem tez raport z BIK - i... nie ma tam sladu po owym klopotliwym
    kredycie.

    Moje pytanie: czy istnieje mozliwosc (jakie jest prawdopodobienstwo) ze
    bank nagle 'uzupelni' informacje w BIK po skresleniu z MIG-BR.

    Klopoty wystapily okolo 1,5 roku temu, splacilem tydzien temu:)...

    Bede wdzieczny za odpowiedz,
    pozdrawiam,
    ctx