  • 11. Data: 2009-02-18 16:47:53
    Temat: Re: MOBILIZACJA :) - M ma prośbę do klientów :)
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Końrad N.S." news:gnhcah$2sb4$1@opal.icpnet.pl

    > napisałem do mbanku o dodanie opcji:
    > "8. zwymiotowałem".

    Otrzymałeś już auto-odpowiedź, że wiadomość została przekazana do specjalnej
    komórki odpowiedzialnej za kontakt z klientami ;)
    Jeżeli tak spodziewaj się odpowiedzi "specjalisty" jutro w godzinach
    popołudniowych - a opcja "zwymiotowałem" w ankiecie powinna pojawić się
    chyba jutro około wieczora :)

  • 12. Data: 2009-02-18 16:48:43
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Bungiel"
    .googlegroups.com

    > Ta ankieta to musi byc jakis zart. Po prostu.

    Ankieta jak i same projekty kart są wprost proporcjonalne do oferty mBanku i
    podejścia do klienta jakie ów bank dobitnie reprezentuje od kilku dobrych
    miesięcy. :)

  • 13. Data: 2009-02-18 17:12:19
    Temat: Re: MOBILIZACJA :) - M ma prosbe do klientów :)
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "bradley.st"
    .googlegroups.com

    > Zebysmy mogli w pelni docenic urok i artyzm szaty graficznej
    > pozostalych szesciu? ;)

    A moze mBank sie cofa... technologicznie :)

  • 14. Data: 2009-02-18 17:36:47
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 18 Lut, 12:12, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:

    > A moze mBank sie cofa... technologicznie :)

    Albo idzie sladem Barclaycard i te szesc to sa zblizeniowe. ;)

    O, prosze:

    http://www.youtube.com/watch?v=mQ1PeXPNCrM

  • 15. Data: 2009-02-18 17:58:09
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > Ciekawe dlaczego tylko nr4 ma chipa, a reszta nie? :)

    A ten hologram na wzorze nr 5 to nie jest przypadkiem
    przypisany do Visy?

    Piotr

  • 16. Data: 2009-02-18 19:15:08
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    Podzielam przedstawiane opinie. Karty wyglądają śmiesznie. Osobiscie mi sie
    nie podobaja - szczegolnie ta z zebra.

    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2009-02-18 19:19:04
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    Jezu, ale stajlisz-karty.

    mz

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3865 (20090218) __________

    http://www.eset.com

  • 18. Data: 2009-02-18 19:24:30
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "bradley.st"
    a.googlegroups.com

    > Albo idzie sladem Barclaycard i te szesc to sa zblizeniowe. ;)

    Tak sie przygladam tym projektem i za Chiny ludowe nie moge na nich dostrzec
    logo PayPass'a chociaz bardzo sie staram :)

  • 19. Data: 2009-02-18 19:38:53
    Od: a...@g...com

    On 18 Lut, 14:24, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:

    > Tak sie przygladam tym projektem i za Chiny ludowe nie moge na nich dostrzec
    > logo PayPass'a chociaz bardzo sie staram :)

    Z tylu sa. Zobaczysz jak bedzie ankieta na dizajn rewersu. ;)

  • 20. Data: 2009-02-18 19:41:55
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>