  • 11. Data: 2003-10-27 16:45:26
    Temat: Re: Ma ktos jeszcze ochote ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    exxon wrote:
    > Spokojnie tez pojdzie do gory ;) Tylko poczekaj jak slaba zlotowka
    > napadzi ci inflacje ....

    Jesli napedzi inflacje, to myslisz, ze bedzie kasa na finasowanie kredytu
    Pola?
    No i w jaki sposob slaba zlotowka napedzie inflacje, bo nie wiem? Nagle
    import sie zwiekszy i bedziemy konsumowac jak diabli? :D

    > Chyba snisz ... a co z cyklem koniunkturalnym i wzrostem stop
    > procentowych?

    Uwazasz, ze inflacja znowu wzrosnie powyzej 10%?
    I cykle koniunkturalne ostatnio dluzej troche trwaja niz 5 lat ;)
    Ciagle zapomniasz, ze wchodzimy do UE a byc moze w niedlugim czasie do
    strefy Euro.
    Dodatkowo jeszcze - co zrobisz jak w konvu przeprowadza potrzebne ciecia
    wyfdatkow socjalnych?

    > No to trzeba troche pokombinowac ... jesli Pol chce 6,5% a obligi
    > daja tyle samo to w czym problem?

    Masz takie na 20 lat? Jeszcze raz problem jest w tym, ze tego kredytu nie
    splacisz wczesniej - a sytuacja na rynku daleka jest do tego, zeby
    powiedziec, iz jest stabilna. W dlugim terminie (a za taki mozna przyjac ten
    okres) - stopy miedzy naszym kraje a UE powinny sie wyrownac.
    Zreszta kto wie co to bedzie za 20 lat ;)

  • 12. Data: 2003-10-27 16:47:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    exxon wrote:
    > A nie pomyslales o interwencji? Co bylo w Czechach?

    No co bylo? Napisz - nie wiem.
    Stopy procentowe wyznacza RPP, a tutaj niedlugo zmiana istotna.
    A tak w ogole bawisz sie w Tensora - tylko on udowadnial swoja teorie jak
    szlo w dol wszystko. Mozemy sie umowic, ze porownamy WIBOR3M za dokladnie 3

  • 13. Data: 2003-10-27 16:53:47
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    > Uwazasz, ze inflacja znowu wzrosnie powyzej 10%?

    moze 5% za kilka lat ?

    > I cykle koniunkturalne ostatnio dluzej troche trwaja niz 5 lat ;)

    Spokojnie wszystko przyspiesza cykle takze ;)

    > Ciagle zapomniasz, ze wchodzimy do UE a byc moze w niedlugim czasie do
    > strefy Euro.

    wchodzimy i co? ryzyko i syf pozostaje wiec stopki tak predko sie nie
    wyrownaja....

    > Dodatkowo jeszcze - co zrobisz jak w konvu przeprowadza potrzebne ciecia
    > wyfdatkow socjalnych?

    zrobie wielki uklon w kierunku czerwonych i zostane katolikiem ....

    Zgoda ;)

  • 14. Data: 2003-10-27 16:56:54
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    Ja nic nie prognozuje tylko wskazuje pewne tendencje .... moge sie mylic
    oczywiscie ;)

    Czechy pomylily mi sie z Wegrami - sorki .....

  • 15. Data: 2003-10-27 17:19:36
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    exxon wrote:
    > Ja nic nie prognozuje tylko wskazuje pewne tendencje .... moge sie
    > mylic oczywiscie ;)
    > Czechy pomylily mi sie z Wegrami - sorki .....

    aaaaa z Wegrami ;) To inna para kaloszy - i jakos trudno byloby mi
    porownywac i wyciagac wnioski.
    Jesli ma byc zle, to kredyt Pola bedzie do d. Zreszta i tak sie z tego
    pomyslu niedlugo wycofaja jak z kas mieszkaniowych.
    Jeszcze raz - w ciagu 20 lat w Polsce powinno byc lepiej (nizsze stopy) niz
    gorzej. A jesli nie to... To bedziemy mogli powiedziec, ze w ciekawych
    czasach zyjemy :D

  • 16. Data: 2003-10-27 17:22:14
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    Zgodz ze bedzie lepiej ;) ale za kilka ladnych lat ....

    Do tego czasu trzeba sobie jakos radzic ;)

    PZDR

  • 17. Data: 2003-10-27 17:29:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    exxon wrote:
    > Zgodz ze bedzie lepiej ;) ale za kilka ladnych lat ....
    > Do tego czasu trzeba sobie jakos radzic ;)

    No a na ile bierzesz kredyt Pola? Nie na kilka lat (za fajnie by bylo) tylko
    na lat 20 bez mozliwosci w sumie wczesniejszej splaty

  • 18. Data: 2003-10-28 10:45:21
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > Ma ktos jeszcze ochote na kredyt hipoteczny w PLN?

    Z dwojga złego wolę zwyżkę WIBOR o 0,5 % niż skok CHF o 5%.

  • 19. Data: 2003-10-28 13:07:46
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    > Z dwojga złego wolę zwyżkę WIBOR o 0,5 % niż skok CHF o 5%.

    Dlatego musi byc roznorodnosc ofert...

    Poza tym racje moze miec tylko jeden ;)