  • 1. Data: 2002-11-13 07:46:32
    Temat: Maksymalny limit na VC silver w Citi
    Od: t...@w...pl

    Pytanie

    Czy ktos ma na takiej karcie więcej niz 10 000 zł. Jeśli tak to jak to się
    zalatwia

    Dzięki

    Tom

  • 2. Data: 2002-11-13 07:49:29
    Temat: Re: Maksymalny limit na VC silver w Citi
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Nov 13, 2002 at 08:46:32AM +0100, t...@w...pl wrote:

    >Pytanie
    >
    >Czy ktos ma na takiej karcie więcej niz 10 000 zł. Jeśli tak to jak to się
    >zalatwia
    >
    >Dzięki

    Mozesz sprobowac wyrobic golda na plastiku silvera. Teoretycznie 10kzl
    to limit dla silvera.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-11-13 10:39:00
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    t...@w...pl wrote:
    > Pytanie

    > Czy ktos ma na takiej karcie więcej niz 10 000 zł. Jeśli tak to jak to się
    > zalatwia

    Jest się klientem gold, ale nie karta gold, tylko złote konto w citi, i
    to bardzo dobrym klientem gold, to pewnie by się dało przekonać citka do
    wydania karty gold na plastiku srebrnym.
    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2002-11-13 16:55:59
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Jest się klientem gold, ale nie karta gold, tylko złote konto w citi, i
    > to bardzo dobrym klientem gold, to pewnie by się dało przekonać citka do
    > wydania karty gold na plastiku srebrnym.

    Potwierdzam ;-)
    Tylko po co ? KK dla klientow CitiGold jest za free ;-P

  • 5. Data: 2002-11-13 17:05:41
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Witek wrote:

    > Potwierdzam ;-)
    > Tylko po co ? KK dla klientow CitiGold jest za free ;-P

    Żeby móc jej spokojnie używać także na Ukrainie i w innych dziwnych
    krajach...

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2002-11-13 17:35:16
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Żeby móc jej spokojnie używać także na Ukrainie i w innych dziwnych
    > krajach...

    No coz, ja tez nie lubie zlotych kart.
    Pewnie nie bedzie problemu z wydaniem KK gold na plastiku srebrnej, ALE
    znajac citka pobiora na 99% oplate za gold ;((

  • 7. Data: 2002-11-14 16:26:50
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Potwierdzam ;-)
    > Tylko po co ? KK dla klientow CitiGold jest za free ;-P

    Po to, żeby mieć kartę z dużym limitem bez złotego koloru.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2002-11-14 17:20:15
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ar0isa$fp6$1@news.onet.pl, Adam Płaszczyca wrote:

    > Po to, żeby mieć kartę z dużym limitem bez złotego koloru.
    Ale w czym ten kolor przeszkadza?
    Że zachęca złodziei?

  • 9. Data: 2002-11-14 18:44:29
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Robert <m...@w...pl> wrote:
    > Ale w czym ten kolor przeszkadza?
    > Że zachęca złodziei?

    Z moich obserwacji, ludzie baaaaaaardzo bogaci nie lubią się z tymże
    bogactwem obnosić. Wręcz przeciwnie.
    Ludzie, którzy mają troche więcej pieniędzy niż przeciętnie, wręcz
    przeciwnie - i dla nich są 'złote' karty etc.

    --