  • 1. Data: 2002-04-20 12:22:32
    Temat: Re: Mam mozliwosc taniej reklamy do 350.000 uzytkownikow...
    Od: "kk" <d...@k...ewe>

    DOSKONALE MNIE UBAWIŁES PODAJĄC TE LINKI HEHEEHE
    Użytkownik "Jaco" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > zapomnial podac jak sie z nim kontakowac, sprobuje Wam ulatwic bardziej
    >
    > http://www.dbuk.republika.pl/Zamowienie.htm

    http://groups.google.com.pl/groups?selm=9pnm32%24r7h
    %241%40h1.uw.edu.pl&oe=I
    > SO-8859-2&output=gplain

    http://groups.google.com.pl/groups?selm=9pnmts%24rgq
    %241%40h1.uw.edu.pl&oe=I
    > SO-8859-2&output=gplain

    http://groups.google.com.pl/groups?selm=a9mpdm%24n7q
    %245%40h1.uw.edu.pl&oe=I

  • 2. Data: 2002-04-20 12:56:51
    Od: "Jerzy Buczyński" <f...@p...onet.pl>

    Mam mozliwosc taniej reklamy do 350.000 uzytkownikow...
    Proponowane ceny prosze na priva.
    Tylko powazne i zdecydowane oferty:
    b...@b...prv.pl

  • 3. Data: 2002-04-20 13:15:34
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Jerzy Buczyński" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam mozliwosc taniej reklamy do 350.000 uzytkownikow...
    > Proponowane ceny prosze na priva.
    > Tylko powazne i zdecydowane oferty:

    PLONK spamerze. Szukaj naiwnych gdzie indziej.

  • 4. Data: 2002-04-20 14:34:44
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Mam mozliwosc taniej reklamy do 350.000 uzytkownikow...
    > Proponowane ceny prosze na priva.
    > Tylko powazne i zdecydowane oferty:
    > b...@b...prv.pl

    Szukasz frajerow?

  • 5. Data: 2002-04-20 15:15:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

  • 6. Data: 2002-04-20 15:46:14
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

  • 7. Data: 2002-04-20 17:13:18
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Mam mozliwosc taniej reklamy do 350.000 uzytkownikow...
    > Proponowane ceny prosze na priva.
    > Tylko powazne i zdecydowane oferty:
    > b...@b...prv.pl

    Zdecydowanie Biorę !!!!
    Płacisz mi tylko 350 tys zł i możesz mnie reklamować

  • 8. Data: 2002-04-20 20:21:53
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    zapomnial podac jak sie z nim kontakowac, sprobuje Wam ulatwic bardziej
    osobisty kontakt [strach pomyslec co zawieraja ??archiwa] ;)...

    ROTFL Nie wiedzialem co pierwsze zrobie: zsikam sie ze smiechu czy wylacze
    monitor by temu zapobiec.

  • 9. Data: 2002-04-20 20:22:16
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > ROTFL Nie wiedzialem co pierwsze zrobie: zsikam sie ze smiechu czy wylacze
    > monitor by temu zapobiec.
    z czego ???? Aż obejrzałem, ale z czego sie smiać : ??
    -
    Poznam samotnego biznesmana w wieku 45-60 lat któremu mogłabym pomóc w
    interesach.
    g...@p...onet.pl
    6389002

    -
    Podejme pracę jako gosposia u samotnej kulturalnej, niepalącej osoby.
    -
    Grupa doswiadczonych programistow oraz grafikow stworzy TANIO i solidnie na
    zlecenie program, baze danych, gre, strone WWW lub inny projekt
    informatyczny. Klient placi TYLKO za gotowy produkt a nie za ilosc
    przepracowanych godzin. Tworzymy w jezykach: Delphi, C++, Pascal, Basic,
    Java, HTML, DHTML, Flash, PHP i innych. Praca zdalna.
    Nasze glowne atuty to: niskie ceny za produkty, bliskie terminy, wysoka
    jakosc, OBSLUGA I POMOC ROWNIEZ PO SKONCZENIU DZIELA.

    Jerzy Buczyński
    -

  • 10. Data: 2002-04-20 20:55:06
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Poznam samotnego biznesmana w wieku 45-60 lat któremu mogłabym pomóc w
    > interesach.
    > g...@p...onet.pl
    > 6389002

    =)))))