  • 1. Data: 2010-03-29 18:56:32
    Temat: Mamy 2 grubasa
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    na razie jest szczuplutki, gdzie mu tam do fatso....

    zaczyna się zabawa, jak myslicie panienki jaki kierunek ma lekko-pół-
    tłusty buhahahahahahaha

  • 2. Data: 2010-03-29 20:18:56
    Temat: Re: Mamy 2 grubasa
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    zaczyna się zabawa, jak myslicie panienki jaki kierunek ma lekko-pół-
    tłusty buhahahahahahaha

    Ty to jakiś pojebany jesteś.Nie zauważyłeś?Nie czujesz czasemże w łepetynie
    ci sie miesza?

  • 3. Data: 2010-03-30 17:45:51
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 29 Mar, 20:56, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > na razie jest szczuplutki, gdzie mu tam do fatso....
    >
    > zaczyna się zabawa, jak myslicie panienki jaki kierunek ma lekko-pół-
    > tłusty buhahahahahahaha

    no proszę lekkopółtłusty grubas z przedziału 20-25% zniknął

    buhheheheh

  • 4. Data: 2010-03-31 17:45:50
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    wrote:
    > na razie jest szczuplutki, gdzie mu tam do fatso....
    >
    > zaczyna się zabawa, jak myslicie panienki jaki kierunek ma lekko-pół-
    > tłusty buhahahahahahaha

    tłusty gruby przytył, to już jest liga fatso, przeskoczył do
    przedziału ponad 40% do 45 %

    znowu po dniu nieobecności pojawił sie lekko pół tłusty w przedziale
    20 do 25%

    oj panienki, biada wam

    buhahahahahahahaha

  • 5. Data: 2010-04-01 06:17:10
    Od: "krzychu" <m...@p...fm>

    mierzac koncetracje glupoty bijesz wszystkich dotychczasowych debili
    grupowych przynajmniej dwukrotnie

    a co do kierunku - przy takim poziomie kierunek morze byc tylko jeden

    buła haha

  • 6. Data: 2010-04-01 07:41:24
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 1 Kwi, 08:17, "krzychu" <m...@p...fm> wrote:
    > mierzac koncetracje glupoty bijesz wszystkich dotychczasowych debili
    > grupowych przynajmniej dwukrotnie
    >
    > a co do kierunku - przy takim poziomie kierunek morze byc tylko jeden
    >
    > bu a haha

    panienka niedouczona

    na pewno nie przebijam twojego poziomu frustracji buhahahahaha

    zły portfel?

    luka podrazniła dzisiaj?

    tak bywa panienka

    ah

    rzecz najważniejsza, brak ci panienka humanistycznego wykształcenia

    rozumiem że można pominąć literę, przestawić litery

    ale żeby pisać jełopie "może" przez morze to max kretynizm

    jestem ze wsi ale ty panienka z miasta to widać a i zapewne czuć
    fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  • 7. Data: 2010-04-01 07:49:17
    Od: "krzychu" <m...@p...fm>

    morze, piasek