  • 1. Data: 2003-10-10 06:01:04
    Temat: Marża w k. mieszkaniowym ...
    Od: "Rafal" <t...@i...pl>

    Witam,

    zastanawia mnie w jaki sposob obliczana jest marża od kredytu mieszkaniowego
    (PKO BP, zlozylem wniosek na kredyt 65tys, jako 100% refinansowania zakupu
    1/2 domu, zabezpiecz. hipoteka na calosci, dom kupilem razem z bratem ale o
    kredyt staram sie sam, kredyt w PLN stale raty na 15lat, dochod netto
    2,5tys, rodzina 2+1)
    probowalem zebrac jakies informacje w infolini banku -
    k...@p...pl, ale tam dostaje rozne ciekawe informacje ...
    zapytalem wprost podajac wszsytkie dane oby zapytac jaka bedzie marza, bo
    przedtem juz twierdzili ze marza zalezy np. od zdolnosci kredytowej ...
    ostatnio dostalem info ze marze ustala kazdy oddzial z osobna ...

    a mi wstepnie okreslono oproc. kredytu na wysokosc 7,39% o ostanio po spadku
    stopy minimalnej do 7,31 chyba ...
    ale dlaczego to jest wlasnie tyle ... ??

    pozdrawiam,