  • 11. Data: 2009-06-06 13:36:30
    Temat: Re: [Mbank] Uważajcie na to ścierwo
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Uważajcie na ten bank bo to jakaś jedna wielka pomyłka....

    Pytanie kontrolne:
    Masz tam jeszcze konto?

    zyga

  • 12. Data: 2009-06-06 13:40:20
    Temat: Re: Uważajcie na to ścierwo
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 6 Cze, 12:05, "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > jeden dzień. Więc dzwonię żeby zrobić refresh z tym że obniżam kwotę do 30k
    > aby spłacić ten debet... i co? Pani mi mówi że moja zdolnośc kredytowa to 3k
    > zł :) W moich dochodach nic się nie zmieniło od tego czasu.
    > I teraz niech mi ktoś powie co to za ścierwo bo logiki w tym nie ma. Przy
    > okazji jeśli ktoś może polecić jakiś sensowny bank w którym nie kpią sobie z
    > klienta to będe wdzięczny. Z tym bandziorstwem nie chcę mieć nic więcej do
    > czynienia....
    >
    > Uważajcie - oni swoich klientów mają głęboko gdzieś i może Was to kiedyś też

    Znaczy się, wiem, co robię, ewakuując sie powoli stamtąd. Współczuję,
    stary ! NIe chcę nawet mysleć, co byłoby z moimi finansami, gdyby mi
    wycięli taki numer !

  • 13. Data: 2009-06-06 15:58:15
    Od: "mr.Hyde" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał w
    wiadomości news:h0dqc4$62l$1@news.interia.pl...

    > Pytanie kontrolne:
    > Masz tam jeszcze konto?

    Jeszcze mam bo mam ten limit na minusie a do tego
    jestem w połowie inwestowania więc jak teraz będe musiał spłacać im ten
    debet to kaplica :|
    Postaram się iść do innego banku i skonsolidować ten debet - tylko nie wiem
    jeszcze do jakiego..

    Pzdr.
    Hyde

  • 14. Data: 2009-06-07 07:55:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Być może przy zbliżaniu się terminu odnawienia limitu mBank wysłał do
    > klienta prośbę o dostarczenie zaświadczenia o niezaleganiu w ZUS-ie.
    > Klient zaświadczenia nie dostarczył, gdyż pisma nie dostał lub je
    > zgubił, a bank limit zamknął bez próby nawiązania kontaktu z klientem.

    No ale, jeśli mają takie procedury, to jest to groźniejsze od niewypału.
    Nigdy nie wiadomo, czy gdzieś jakaś korespondencja nie zniknie i bank
    przykładowo całego rachunku nie zajmie. Trzymałbym się z daleka od takiego
    banku.

  • 15. Data: 2009-06-08 18:36:05
    Od: "On" <o...@k...to>

    mnie w BZWBK tak samo zrobili, miałem
    linię debetową w wys. 1,2x moje mieś. zarobki,
    zablokowali mi konto, w umowie miałem napisane,
    że powiadomią mnie pisemnie na 14 dni przed, jeśli
    mi linię wypowiadają - nic takiego nie było - dyrektor
    oddziału mnie przepraszał - w ciągu 3 dni spłaciłem linię i
    wyniosłem się od nich, są inne przyjazne banki

    P.