  • 11. Data: 2010-12-03 22:18:59
    Temat: Re: Mbank dał ciała
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski wrote:

    > Chwila, TRZECIEJ sesji przychodzącej w mBanku jeszcze nie było,
    > jest dopiero po DWÓCH przychodzących. Podaje za FAQ mbanku:

    ups. przepraszam, nie zauważyłem daty/godziny przy Twojej
    wiadomości, sugerując się godziną kiedy odpisywałem - zaś
    wiadomość miałem oznaczoną jako nowa..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 12. Data: 2010-12-15 07:51:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie doszła III sesja przychodząca do mbanku. Przynajmniej do mnie, a
    > cholera to był ważny przelew. Kończę współpracę z tym bankiem. Ten
    > przelew może mnie sporo kosztować(przepadnie wadium). Szlag by to
    > trafił.

    co to ma wspólnego z tym wątkiem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.