  • 31. Data: 2003-05-28 07:07:46
    Temat: Re: Mbank - nieswieza ryba
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

    >To wlasnie mialem na mysli. Mbank robi klientów w konia. Na
    >http://info.mbank.com.pl/oferta/ka rty/kredytowa/dok.html jest wyraznie
    >zaznaczone, ze jesli ubiegasz sie o karte ze wgledu na wplywy na rachunek w
    >mBanku to NIE potrzeba dokumentów stwierdzajacych dochód (inna mozliwosc).
    >
    >Zadzwonila do mnie mila pani agentka i powiedziala, ze to co na internecie
    >to bajki i ona wie, ze zawsze potrzeba. Jak powiedzialem, ze rezygnuje, to

    Taa... Mialem ten sam problem. Zwrocilem im uwage na to, ze oferta na stronie
    jest inna niz ich faktyczne wymagania. mLinka po dlugich konsultacjach
    stwierdzila, ze na stronie jest blad i odpowiadaja za to osoby tworzace
    strone. Zlozylem wiec reklamacje. Do tej pory nikt sie nie odezwal :-P Dzialo
    sie to tydzien temu. Jak widac "blad" istnieje dalej. Znaczy sie mBank lubi
    oszukiwac klientow! :-\

    --
    pzdr
    pedroz

  • 32. Data: 2003-05-28 07:50:55
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    To ja się dołączam:
    wczoraj złożyłem wniosek (na podst. wpływów na konto). Dziś dostałem
    emila, że mam przygotować...
    ksero książeczki wojskowej lub dyplomu ukończenia studiów :)
    Csekam na kontakt kuriera :)

  • 33. Data: 2003-05-28 07:57:42
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > To nie nazywa się snobizm, tylko LIMIT. Czarterując łódź lub awionetkę
    > często muszę gwarantować kartą sumy, których zwykła karta nie chwyta.
    Wiem,
    > że ci teraz głupio i napiszesz, że kupuje to popołudniami i z czystego
    > snobizmu, ale
    ale konto e-mail bezpłatne na onecie, he he ;-)

  • 34. Data: 2003-05-28 08:07:20
    Od: <M...@i...pw.edu.pl>

    On Wed, 28 May 2003, Grzegorz Niedzwiecki wrote:

    > Wiem,
    > ale konto e-mail bezpłatne na onecie, he he ;-)

    Oszczędzają bogaci, to i nam się opłaci :)

  • 35. Data: 2003-05-28 08:11:18
    Od: n...@p...onet.pl

    > Wiem,
    > ale konto e-mail bezpłatne na onecie, he he ;-)

    A co to ma do rzeczy?
    A kto upublicznia na grupie swoją komercyjną skrzynkę?

  • 36. Data: 2003-05-28 08:23:36
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Grzegorz Niedzwiecki napisał:

    > Wiem,

    > ale konto e-mail bezpłatne na onecie, he he ;-)

    Ze tak powiem, uzywanie prywatnych/firmowych kont na usenecie jest
    delikatnie mowiac frajerstwem. Ale jak ktos lubi otrzymywac smieci na
    swoje podstawowe konto(a) to jego problem. Ja na przyklad do usenetu i
    roznego rodzaju rejestracji w Inecie uzywam polboxowego smietnika. Do
    powazniejszych zadan mam prywatne konto we wlasnej domenie
    (moje_nazwisko.com) i do tego jeszcze kilka kont fimowych.

    Bartol

  • 37. Data: 2003-05-28 16:18:15
    Od: 7/12 <v...@n...hoga.pl>

    Szymon Marjanski wrote:

    > Fakt. Tak wlasnie jest w Multi... No coz... inny bank - inna procedura
    > :-)

    Moje doswiadczenie tego nie potwierdza. W multilinii uslyszalem co
    prawda, ze istotnie nie bede potrzebowal zadnych dokumentow, ale czegos
    dokladnie przeciwnego dowiedzialem sie w placowce, w ktorej pozniej
    skladalem wniosek. Wiec wniosek tam zostal, ale ja juz tam nie wrocilem.

    7/12

  • 38. Data: 2003-05-28 17:15:09
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 28 May 2003 18:18:15 +0200 7/12 <v...@n...hoga.pl> wrote:

> [...]
    > dokladnie przeciwnego dowiedzialem sie w placowce, w ktorej pozniej
    > skladalem wniosek. Wiec wniosek tam zostal, ale ja juz tam nie wrocilem.

    Moze sprawa byc nieco inna - ja mialem juz linie kredytowa, a
    przyznajac mi ja bank widzial zaswiadczenie o zarobkach (jakos rok
    wczesniej...).

    Szymon

  • 39. Data: 2003-05-28 18:01:49
    Od: 7/12 <v...@n...hoga.pl>

    Szymon Marjanski wrote:

    > Moze sprawa byc nieco inna - ja mialem juz linie kredytowa, a
    > przyznajac mi ja bank widzial zaswiadczenie o zarobkach (jakos rok
    > wczesniej...).
    >
    > Szymon
    Hm, w momencie skladania wniosku mialem rachunek od 8 miesiecy i linie
    kredytowa od 3, wiec tez wczesniej dokumentowalem dochody. Bylem
    porzadnym klientem.

    7/12

  • 40. Data: 2003-05-29 06:29:42
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 28 May 2003 20:01:49 +0200 7/12 <v...@n...hoga.pl> wrote:

    > Hm, w momencie skladania wniosku mialem rachunek od 8 miesiecy i linie
    > kredytowa od 3, wiec tez wczesniej dokumentowalem dochody. Bylem
    > porzadnym klientem.

    No to nie wiem... Jakis fuzzy logic tam maja... A moze zle Ci z oczu
    patrzy ;-)

    Szymon