  • 21. Data: 2010-11-12 12:50:15
    Temat: Re: Mbank - rece opadaja
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 11 Nov 2010 21:51:38 +0100, Dzynks <d...@d...de> wrote:

    >Gorzej jak "nasz" oddział jest czynny 9-17 czyli dokładnie tak jak
    >pracuje większość ludzi.
    Są jakieś badania na temat godzin pracy ludzi?

    WAM

  • 22. Data: 2010-11-12 13:54:39
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-11-12 13:50, WAM pisze:

    > Są jakieś badania na temat godzin pracy ludzi?

    Tak jak stoję rano i po południu w korku.

  • 23. Data: 2010-11-12 14:09:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 12 Nov 2010 14:54:39 +0100, SERG <m...@p...fm> wrote:

    >Tak jak stoję rano i po południu w korku.
    A to w moich badaniach korkowych wychodza inne godziny :)

    WAM

  • 24. Data: 2010-11-12 14:14:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 11 Nov 2010 19:31:12 +0100, w <ibhcpi$om2$1@inews.gazeta.pl>, Magda
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > Wpłaciłam zaliczkę na samochód w komisie 8000zł dla mnie to dużo ale jak
    > jutro nie wpłacę pozostałej kwoty to zaliczka mnie przepadnie. Pomóżcie
    > co robić?

    Jeżeli to zaliczka to nie przepadnie.

    I nie mogę się powstrzymać -- z komisach stoją z reguły takie złomy, że
    handlarz poczeka pewnie i z miesiąc, żebyś tylko ten samochód kupiła :).

    Zadzwoń i przekonaj się.

  • 25. Data: 2010-11-12 14:50:10
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (11/12/2010 03:14 PM), r...@k...pl wrote:

    > Jeżeli to zaliczka to nie przepadnie.

    Częściowo może przepaść. Jeżeli sprzedawca zużył część zaliczki, np. na
    przygotowanie dokumentów czy coś ....

    p. m.

  • 26. Data: 2010-11-12 15:06:38
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-12 15:14, r...@k...pl pisze:

    > Jeżeli to zaliczka to nie przepadnie.

    chyba ze w umowie inaczej napisano

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/

  • 27. Data: 2010-11-12 15:45:53
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Dzynks" <d...@d...de> napisał w wiadomości

    > Gorzej jak "nasz" oddział jest czynny 9-17 czyli dokładnie tak jak pracuje
    > większość ludzi. W innym oddziale niewiele załatwisz, a niestety Alior to
    > jeden z tych banków, że z większością rzeczy trzeba biegać do oddziału.

    Bo panie, tam inna kultura bankowości jest, to nie bank dla plebsu tylko
    dla klasy wyższej, co to w meloniku chodzi i żyje z pracy innych. A jak ma
    coś do załatwienia w banku to zakłada melonik i mówi do sekretarki że
    wychodzi......

  • 28. Data: 2010-11-13 19:54:32
    Od: Dzynks <d...@d...de>

    W dniu 2010-11-12 13:50, WAM pisze:
    > Są jakieś badania na temat godzin pracy ludzi?

    Największy korki na ulicach są od 7.30 do 18 czyli mniej więcej w tych
    godzinach większość ludzi pracuje. Natomiast jeśli ktoś pracuje od 9-17
    to z reguły zajęty jest od 8-18 (dojazdy).

    --
    Dzynks

  • 29. Data: 2010-11-14 02:08:52
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "SERG" <m...@p...fm> wrote in message

    > Tak jak stoję rano i po południu w korku.

    A nie mozna wyjechac wczesniej i wrocic pozniej?
    Lub zrezygnmowac z pracy i podjac blizej domu, moze mniej platna ale wiecej
    czasu zaoszczedzic?

  • 30. Data: 2010-11-14 02:10:02
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message
> [...]
    > jak ma coś do załatwienia w banku to zakłada melonik i mówi do sekretarki

    No i to mi sie podoba. A plebs niech walczy z godzinami w korkach:))