  • 11. Data: 2002-08-28 06:51:29
    Temat: Re: Mbank wprowadza płatną VE
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wojciech Jakobczyk wrote:

    > alez wy dramatyzujecie, przeciez chodzi o karte do emaxa. czy ona jest niezbedna?

    a czy karta do ekonta jest niezbedna? tak, jesli sie ma innego rachunku
    w mbanku

  • 12. Data: 2002-08-28 07:53:36
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > za VC najgorszego banku w pl place 10$ czyli 40 zl rocznie. wiec prawie
    tyle co bedzie kosztowac delfin..

    hmm.. to w citibanku są jakieś karty po 40 zł ?:))))))

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 13. Data: 2002-08-28 08:35:29
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > alez wy dramatyzujecie, przeciez chodzi o karte do emaxa. czy ona jest niezbedna?

    Dawno temu, za lasami za górami założyłem konto - by mieć debecik, czyli
    poprawić sobie płynność finansową, mając możliwość wydania pieniędzy,
    których jeszcze nie mam. Teraz już nie muszę. Konto elektroniczne
    założyłem, bo zaczęli mnie strzyc przy płaceniun rachunków. Nie mnie ono
    potrzebne, ale tym h... z banków, co im apetyt wzrósł na moją kasę. Na
    dobrą sprawę przy obecnych stawkach oprocentpowania depozytów potrafię
    zrobić lepszy użytek z gotówki, niż trzymanie w banku. Bank jest
    potrzebny IM, by zarabiać pieniądze, nie mnie.
    Dlatego w moim przypadku 2 x karta do eMax + okazjonalne wypłaty w
    bankomacie (obcym) to znacznie więcej niż np. telepekao24, bo doliczam
    do eM koszt drugiego konta do wpłat/wypłat gotówki ( nie każdy ma tak
    uregulowany stosunek, że wszystko robi za niego pracodawca). Nawet nie
    chce mi się liczyć, ile powinienem mieć średniego salda, by wyższe
    oprocentowanie kompensowało niedogodności w porównaniu do telepekao.
    Nie chce mi się śledzić i co chwila zmieniać kart, kont, wydawać
    dyspozycji, sprawdzać, czy zadziała. W banku cenię stabilność i
    przewidywalność, a nie to, że da mi parę procent więcej, za cenę, że nie
    będę mógł bez niepokoju schylić się po mydło.

    Jeżeli nie masz ponadprzeciętnych dochodów miesięcznych (na poziomie
    min. 10k) to bardzo szybko dojdziesz do wniosku, że to nie Tobie bank
    jest potrzebny, a Ty jemu, bo za cenę kilku rekordów w systemie ma nieco
    więcej gotówki do dyspozycji i ekstra 100-200 zł na drobne wydatki.

    Pzdr: Dogbert

  • 14. Data: 2002-08-28 10:15:03
    Temat: Re: Mbank wprowadza płatn? VE
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Wed, 28 Aug 2002 08:38:46 +0200, "Wojciech Jakobczyk"
    <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl> wrote:

    >alez wy dramatyzujecie, przeciez chodzi o karte do emaxa. czy ona jest niezbedna?
    >
    >wojtek

    Jesli ktos nie mial Ekonta to jest niezbedna.

    Pomyslec ze nie mialem Ekonta bo stwierdzilem ze go za bardzo nie
    potrzebuje, po co wiec robic "ukochanemu" mBankowi koszty.

    Teraz sobie zaloze tylko po to zeby moc kase z bankomatu wybierac.
    Dziwne, ale przezyje.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 16. Data: 2002-08-28 13:54:46
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.wroc.pl>
    napisał w wiadomości news:akhqv6$c4m$1@news2.ipartners.pl...
    > alez wy dramatyzujecie, przeciez chodzi o karte do emaxa. czy ona jest
    niezbedna?

    W czasach jednego lepiej oprocentowanego emaxa ludziska mieli tylko do
    ekonta i żonglowali komórką przed płatnością w kasie
    Dziś różnica w oprocentowaniu znikoma, emaxy można mieć trzy.
    Jeden emax idealnie nadaje się na "portmonetkę"

    Ja jestem długoletnim posiadaczem konta w mbanku a karty do ekonto nigdy nie
    miałem.
    Zębaty delfin jest na dodatek ładniejszy od cienia.

    Ale nic to. Jam posiadacz VG do emax. Pora na rozstanie z mbank