  • 31. Data: 2009-05-21 21:10:44
    Temat: Re: Mbank wypowiada umowy
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Maj, 22:23, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Obawiam sie, ze przeloty im sie skoncza, podobnie jak skonczylo sie
    > transferowanie zadluzenia ze starej karty na nowa, co pol roku, w
    > nieskonczonosc, gratis i bez odsetek.

    BoA to przykrócił, w odniesieniu do kart United AL. Ale Citi ponoć
    wciaż daje się naciągać !

  • 32. Data: 2009-05-21 21:18:35
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Maj, 22:23, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Zamkniecie starej karty i jednoczesny wniosek o nowa, wplywa
    > jednoczesnie - i negatywnie - na credit score w dwoch kategoriach.

    Czy zamknięta, prawidłowo obsługiwana karta od razu znika z raportu ?

  • 33. Data: 2009-05-21 21:30:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Wiecej, on nawet chce zeby klient wykorzystal, dlatego taki ktory nie
    > jest wykorzystywany stanowi dla banku niepotrzebne obciazenie.

    Wszystkie działania BRE pokazują, że bank jako całość ma się bardzo kiepsko.

    --
    Mithos

  • 34. Data: 2009-05-21 21:30:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gv49ui$ala$1@inews.gazeta.pl>,
    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > jak to 50?
    >
    > Ja nie płacę nic

    No coz. Ja mam Zlota Rybke jeszcze z dawnych czasow.
    BTW
    GDzie warto przeniesc karte?
    Tylko, zeby nie trzeba bylo zadnych papierkow dosylac - tylko na
    podstawie obecenego limitu.

    TA

  • 35. Data: 2009-05-21 21:32:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
    > GDzie warto przeniesc karte?

    Trochę zbyt ogólne pytanie. Karta mBanku nie ma żadnych zalet ani
    wartości dodanych, więc można ją przenieść gdziekolwiek :)

    > Tylko, zeby nie trzeba bylo zadnych papierkow dosylac - tylko na
    > podstawie obecenego limitu.

    W Millennium nie ma żadnych problemów (miesiąc temu przenosiłem KK z
    Multibanku) i procedura jest taka sama jak przed "kryzysem".

    --
    Mithos

  • 36. Data: 2009-05-21 21:36:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bradley.st wrote:

    > A, bezczelni! Chociaz moze banki wydajace store cards maja nieco inne
    > podejscie do klientow.
    > Rozumiem, ze nie chciales ich utrzymac, wiec darowales sobie telefon i
    > rozmowe?

    Aha. Dokładnie.
    Dawali 10% zniżki przy zakupie elektroniki i jednoczesnym zlozeniu
    wniosku o karte. No to kupilem, telewizor, DVD, laptopa i stacjonarny i
    wzialem karte.
    Kiepsko na tym wyszli.

    > Z innej beczki: czy zalapales sie moze na Targetowska Vise z chipem?

    Nie. Target poskąpil i nie dal mi karty kredytowej, tylko ichniejsza, do
    uzytku tylko w Target. Wiec w zasadzie po pierwszym zakupie od razu
    poszla na przemial. Ale znizka byla.

  • 37. Data: 2009-05-21 21:40:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:

    > W PL posiadanie duzych limitow obniza zdolnosc kredytowa i scoring. W US
    > pewnie czym wiekszy kredyt tym wiekszy score... tak? ;)

    Credit score zalezy od terminowosci splat, wysokosci zadluzenia sie na
    kartach w stosunku do limitu karty, dlugosci posiadania rachunku, ilosi
    rachunkow, rachunkow innych niz kary kredytowe, np. pozyczki, czy zakupy
    na raty, posiadania domu, a dodkłdniej splaty kredytu za dom, a dopiero
    potem wysokosci limitow.
    Dokladnie to ciezko powiedziec co oni tam wmalowani w ten algorytm.

  • 38. Data: 2009-05-21 21:44:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > W PL posiadanie duzych limitow obniza zdolnosc kredytowa i scoring. W US
    > pewnie czym wiekszy kredyt tym wiekszy score... tak? ;)

    W PL tzw. scoring to chyba nie ma żadnego znaczenia. Najwyżej może mieć
    znaczenie negatywne, pozytywnego chyba raczej nigdy.

    --
    Mithos

  • 39. Data: 2009-05-21 21:56:44
    Od: "donald" <d...@k...corporation.p>

> [...]

    Obawiam sie, ze przeloty im sie skoncza, podobnie jak skonczylo sie
    transferowanie zadluzenia ze starej karty na nowa, co pol roku, w

    Ale byla oplata transferowa w granicach 1,5-2% :))) To i tak niezle kredyt
    na rok oprocentowany 2%:)

  • 40. Data: 2009-05-21 22:02:27
    Od: "donald" <d...@k...corporation.p>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:gv4fun$sut$1@news.wp.pl...
> [...]
    > zmieni sie automatycznie... np. z 8% na 7,5%... ojej... ustawowo minimum
    > moze byc 8%... moze dopiszemy sobie troche kapitalu zeby bylo pokrycie ;).
    > Jak bank udziela kredytu to ma to w swoich planach... tak samo jak udziela
    > gwarancji, czy przyznaje limit kredytowy... 2 oststnie rzeczy nigdy nie
    > musza byc wykorzystane... dlatego stanowia zobowiazanie pozabilansowe (az
    > do chwili kiedy nie dojdzie do ich realizacji), ale bank musi byc
    > przygotowany w kazdej chwili trawania umowy na jego realizacje. Dlatego
    > tego kapitalu nie moze wykorzystac w innym miejsci, np. udzielic

    Wszystko ladnie, tylko bank nie rezerwuje gotowki nadana karte kredytiwa a
    jedynie sa to zapisy na kontach.
    W czym wiec ryzyko?
    Czy kiedykolwiek w banku czy bankomatach wyschla gotowka? (pomijam biezace
    problemy z bankomatem np. w piatkowy wieczor).