  • 1. Data: 2012-06-29 06:46:18
    Temat: Meritum Bank uruchomił przelewy natychmiastowe
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Meritum Bank uruchomił przelewy natychmiastowe.

    Chyba się szarpnę na 5 zł i przetestuję w ten weekend o jakiejś
    dzikiej godzinie przelew Meritum -> Millennium (lub odwrotnie), typu
    północ z soboty na niedzielę. Albo w obie strony na raz w tym samym
    momencie i zobaczę który pierwszy dojdzie.

  • 2. Data: 2012-06-30 07:44:22
    Od: Adaś <p...@g...pl>

    W dniu 2012-06-29 06:46, Miernik pisze:
> [...]
    > północ z soboty na niedzielę. Albo w obie strony na raz w tym samym
    > momencie i zobaczę który pierwszy dojdzie.

    Pod warunkiem że ta dzika godzina będzie między 6-22 lub 3-22 (w
    Millennium w zależności od dnia)

    Meritum wygląda na rzeczywiste 24/7, ale jakoś z wieczora mają
    przetwarzanie i (przynejmniej kiedyś) około 20. przelewy wew. nie banglały.

    http://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci.html

    --
    Adam

  • 3. Data: 2012-07-01 00:17:18
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Jun 30, 7:44 am, Adaś <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Meritum wygląda na rzeczywiste 24/7, ale jakoś z wieczora mają
    > przetwarzanie i (przynejmniej kiedyś) około 20. przelewy wew. nie banglały.

    I test zrobiony!

    Równo o czasie: 2012-06-30 23:59:30 kliknąłem zatwierdzenie transakcji
    w Millennium, i powiadomienie E-mail z Meritum Bank przyszło mi
    2012-07-01 00:00:01.

    Czyli szło 31 sekund, a obiecali 30... no ale może kliknięcie i http
    POST zajął w sumie tą sekundę...

    Kwota w Millennium nie zeszła z salda, a jedynie ze środków dostępnych
    i jest blokada, a właściwie dwie: jedna na kwotę transakcji a druga na
    5 PLN prowizji. W historii też transakcji jeszcze nie ma w Millennium,
    ale w Meritum jest. W Meritum w historii przelew wygląda tak samo jak
    każdy inny przelew przychodzący ELIXIR, nie da się poznać że to był
    natychmiastowy, po prostu Typ operacji: Przelew przychodzący

    W Millennium przy zlecaniu dość długo wyświetlało na ekranie "Przelew
    w trakcie realizacji" i jakieś wirujące kółko, aż do godziny
    2012-07-01 00:00:41 kiedy wyświetliło że poszło, i można było robić
    inne rzeczy. Mail z Meritum przyszedł 40 sekund wcześniej niż
    Millennium zdecydowało się wyświetlić że przelew jest zrealizowany.

    W przeciwną stronę nie robiłem, bo i tak do 6 rano by nie doszło, więc
    szkoda pieniędzy.