-
11. Data: 2012-09-04 18:49:13
Temat: Re: [Meritum] Wkurzyli mnie ciut,
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"osa" k1siha$gk6$...@d...me
>> Ja kartę dostałem we wtorek, wczoraj zastrzegłem i opłaty (jeszcze?) nie
>> pobrali, choć powinni bo - jak wspomniał neoniusz - taką mają TOiP.
>> Czyżby od zastrzeżonych opłat nie pobierali, nawet jeśli w danym
>> miesiącu była aktywna>
> Nocne przetwarzanie za nami i opłaty za kartę nie pobrali :)
> Czyli wszystko wskazuje na to, że w tej promocji zgarnę 130zł
> na czysto (kupon sponsorował mi groupon) :)
Jak grupon sponsoruje?
-=-
Zapłaciłeś kartą choć raz?
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
12. Data: 2012-09-06 18:55:17
Temat: Re: [Meritum] Wkurzyli mnie ciut,
Od: osa <w...@p...fm>
W dniu 2012-09-04 18:49, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:>
> "osa" k1siha$gk6$...@d...me
>
>>> Ja kartę dostałem we wtorek, wczoraj zastrzegłem i opłaty
(jeszcze?) nie
>>> pobrali, choć powinni bo - jak wspomniał neoniusz - taką mają TOiP.
>>> Czyżby od zastrzeżonych opłat nie pobierali, nawet jeśli w danym
>>> miesiącu była aktywna>
>
>> Nocne przetwarzanie za nami i opłaty za kartę nie pobrali :)
>> Czyli wszystko wskazuje na to, że w tej promocji zgarnę 130zł
>> na czysto (kupon sponsorował mi groupon) :)
>
> Jak grupon sponsoruje?
Za rejestrację groupon dał 10zł na (chyba) 14 dni, 5zł poszło na
meritum, reszta "przepadła".
> Zapłaciłeś kartą choć raz?
Tak, 28.08 płaciłem, 30.08 zastrzegłem.
-
13. Data: 2012-09-06 20:07:09
Temat: Re: [Meritum] Wkurzyli mnie ciut,
Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>
>>> ... bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę
>> > dostałem 2 dni temu. Ciekawe, czy uznają reklamację.
>>
>> Jaką reklamację? Poproś grzecznie, to może Ci oddadzą - mi oddali.
>
> Reklamowac - ja reklamowałem w BZWBK (karta otrzymana 25 stycznia) i
> zwrocili, choc nie mają zapisu w regulaminie, na ten temat.
Oddali te dwa złocisze i dołożyli tekst:
(...)Niemniej, w dniu 05.09.2012 r., Bank uznaniowo anulował opłatę za
obsługę karty debetowej, naliczonej na rachunku o numerze 80 1300 0000
2076 6846 9718 0001 w kwocie 2,00 zł dnia 31.08.2012 r.
Jednocześnie wyrażam nadzieję, iż powyższe rozwiązanie uzna Pan za
satysfakcjonujące.(...)
--
Grzexs
-
14. Data: 2012-09-07 00:24:18
Temat: Re: [Meritum] Wkurzyli mnie ciut,
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"osa" k2akj0$13g$...@d...me
> > Jak grupon sponsoruje?
> Za rejestrację groupon dał 10zł na (chyba) 14 dni, 5zł poszło na meritum, reszta
"przepadła".
Dlaczego ja nie wiedziałem nic o tej rejestracji?
Piątak to kupa szmalu... Paliwo na około 10 km...
> > Zapłaciłeś kartą choć raz?
> Tak, 28.08 płaciłem, 30.08 zastrzegłem.
Ja nadal nie mam debetówki. Przysłali debetówkę ze
złym PINem i nie potrafią sobie z tym problemem poradzić.
Konto założyłem matce. Kilka dni później założyłem tam
jeszcze firmowe -- też na matkę, aby lać do wiewiórek
i nieco luzować związki z mBąkiem. Karty przybyły szybko
razem z PINami i raczej nie było wątpliwości co do tego,
który PIN do której karty. Co więcej -- debetówka firmowa
(innego koloru, chyba z bursztynem -- motyw na czasie) bez
problemów zaskoczyła i uprosiła w bankomacie stówę z firmowego.
Natomiast debetówki do RORu nie udało się uruchomić w bankomacie.
Matka dzwoni do Meritum i mówi coś na kształt -- ,,założyłam
u Was konto firmowe i ROR; z firmowym OK, ale z RORem jest
problem''; podaje nie tylko imię, nazwisko, PESEL, ale także
dane firmy (NIP, REGON)... Co słyszy w efekcie? -- ano coś
koło tego: ,,ale pani ma u nas aż dwa konta; na pewno pomyliła
pani PIN debetówki firmowego z PINem debetówki RORowatego''...
Jak się to mówi -- ręce opadają...
Na razie są trzy telefoniczne rozmowy (z prośbą o przysłanie
nowej debetówki z nowym PINem) i jedeno zgłoszenie netowe:
Mam u Państwa konto firmowe oraz konto prywatne założone w ramach
promocji Gruponu. Z kontem **firmowym nie mam problemu**, natomiast
mam problem z kontem prywatnym. Założyłam bez problemu lokatę, mogę
zlecać (z dobrym skutkiem) przelewy, ale nie mogę płacić debetową
kartą do RORu, gdyż przysłany przez Państwa PIN nie jest poprawny.
Problem ów był poruszany trzykrotnie telefonicznie -- za pierwszym
razem twierdzili Państwo, iż karta nie została poprawnie aktywowana,
choć właśnie podczas aktywacji w bankomacie (a taką aktywację też
proponujecie) wystąpił problem z PINem. Druga rozmowa telefoniczna
niespodziewanie zakończyła się po ponad ośmiu minutach. Zaś trzecia
być może daje właśnie teraz dobry efekt, jednak na wszelki wypadek
piszę, aby wyjaśnić, co następuje:
-- z kontem firmowym nie mam problemów
-- PINY obu kart **na pewno** nie zostały
pomylone przeze mnie
-- debetówka RORu została aktywowana
telefonicznie, ale mimo tej aktywacji
ani nie można nią płacić w sklepie,
ani nie można nią pobrać pieniędzy
z bankomatu
-- z kartą debetową do konta **firmowego nie mam problemu**;
kartę tę aktywowałam, pobrałam 100 złotych w bankomacie
i nie znajduję w niej niczego złego (poza prowizją)
Proszę zatem o przysłanie mi nowego PINu lub nowej karty
debetowej do RORu wraz z nowym PINem do tej nowej karty.
-===-
Jakże rezolutne osoby tam pracują!!!
Najpierw matce odblokowują zablokowaną kartę, ale nie aktywują tej karty...
Później wypytują matkę o regon, nip, aby zauważyć, że matka ma tam także
firmowe konto... Choć z firmowego znika 100 złotych za sprawą bankomatu,
Meritum uważa, iż matka pomyliła PINy obu kart... Czyli (wg Meritum) PIN
RORowatej pasuje przypadkiem do karty firmowej, ale PIN firmowej nie pasuje
do karty RORowatej... Aby było śmieszniej, PIN do firmowej przywędrował
razem z firmową -- w jednej kopercie, zatem o matki pomyłkę trudno...
Gdyby nie te 130 złotych, lokata 5 kpln na 8% i moje lokaty -- chyba...
Nie, nie chyba -- na pewno. Na pewno bym skasował bank na parę lat.
-=-
Czekam (; tedy ;) na kolejną przesyłkę...
-=-
Nie otrzymalem tez jeszcze 3 dych od Romka Wasielewskiego.
"Eneuel Leszek Ciszewski" k10u7f$hid$...@i...gazeta.pl
news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.gazeta
.pl!not-for-mail
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Merytoryczna licytacja firmowa...
Date: Tue, 21 Aug 2012 23:21:17 +0200
Message-ID: <k10u7f$hid$1@inews.gazeta.pl>
Romek mówi, że na razie nie ma powodów do obaw, gdyż zwykle to
trwa. Ciekawe -- złożenie wniosku widział niemal natychmiast.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
15. Data: 2012-09-09 20:17:03
Temat: Re: [Meritum] Wkurzyli mnie ciut,
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
Użytkownik "Grzexs" <g...@g...u-su-nto.pl>
>>>> ... bo pobrali prowizję za nie wyrobienie 200 PLN kartą. A kartę
>>> > dostałem 2 dni temu. Ciekawe, czy uznają reklamację.
>>>
>>> Jaką reklamację? Poproś grzecznie, to może Ci oddadzą - mi oddali.
>>
>> Reklamowac - ja reklamowałem w BZWBK (karta otrzymana 25 stycznia) i
>> zwrocili, choc nie mają zapisu w regulaminie, na ten temat.
>
> Oddali te dwa złocisze i dołożyli tekst:
>
> (...)Niemniej, w dniu 05.09.2012 r., Bank uznaniowo anulował opłatę za
> obsługę karty debetowej, (...)
A za parę miesięcy wpiszą to sobie to regulaminu, chwaląc się tym i
robiąc sobie reklamę, bo wczesnikej po prostu tego nie przewidzieli, a
głupi komputer forsę pobiera
*** blad ***