  • 1. Data: 2012-09-11 09:52:25
    Temat: Meritum - karta - PIN
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam
    Z tego co pamiętam to już ktoś na grupie pisał, ale że tak powiem muszę
    wylać swoje żale.
    Otóż wczoraj ze skrzynki pocztowej wyjąłem kartę debetową Meritum i
    przesyłkę z pinem do tej karty. Przesyłki zostały wysłane w odstępie
    jednego dnia. Do tego autoryzacji karty dokonujemy płacąc nią lub
    wypłacając kasę w bankomacie. Jakim trzeba być krótkowzrocznym aby w ten
    sposób wysyłać i autoryzować kartę?
    I szczerze powiem że miałem ochotę iść do bankomatu, wyjąć pieniądze, a
    następnie złożyć reklamację że karty to ja nigdy nie dostałem i proszę
    mi oddać moje pieniądze. I pewnie byśmy się spotkali w sądzie i bardzo
    jestem ciekaw jak by się to skończyło.
    Ot taka refleksja
    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2012-09-11 09:53:17
    Temat: Re: Meritum - karta - PIN
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-09-11 09:52, Zyga wrote:
> [...]
    [cut]
    > mi oddać moje pieniądze. I pewnie byśmy się spotkali w sądzie i bardzo

    Są pewne pozytywy...
    Podobnie jak ja masz uczciwego listonosz a i sąsiadów (albo niezbyt
    domyslnych tudziez z słabym refleksem - ale nie wnikajmy :D )

  • 3. Data: 2012-09-11 10:58:42
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Otóż wczoraj ze skrzynki pocztowej wyjąłem kartę debetową Meritum i przesyłkę
    > z pinem do tej karty.

    U mnie bylo podobnie. Na dodatek okazało sie /dziwne ? / ze PIN nie działa
    najpierw proba zaplacenia za zakupy - fiasko
    aktywacja karty w BOK i proba w bankomacie - fiasko
    ponowny kontakt z BOK - Prosze zmienic PIN bo nie działa
    Nie zmienili ... bo ?? ano panienka sie platala w zeznaniach
    ze niejako za malo blednych prob bylo i nie maja jeszcze w systemie - LOL

    - No dobrze zadzwonie ponownie jutro :// - zonka odpuscila

    To relacja zony - wiec nie znam dokladnych szczegolow rozmowy z BOK
    - ale ja bym tak szybko nie odpuscil ;P

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-09-11 18:20:22
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Tylko jakim trzeba byc krotkowzrocznym zeby wplacic pieniadze na konto nie
    dostajac wczesniej karty
    Bo w przeciwnym wypadku co niby ktos mialby z tego konta wyplacic?

  • 5. Data: 2012-09-11 21:06:30
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Wczoraj płaciłem tą kartą, dziś wieczorem karta w serwisie dalej ma
    status: nieaktywna. Co za badziewie.

    Zyga

  • 6. Data: 2012-09-11 22:55:07
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 11.09.2012 o 10:58 Waldek <j...@t...mam> pisze:

> [...]
    > Nie zmienili ... bo ?? ano panienka sie platala w zeznaniach
    > ze niejako za malo blednych prob bylo i nie maja jeszcze w systemie - LOL

    MOze tansakcja byla offline. Przy 3 blednej probie powinna byc wymuszaona
    autoryzacja online i przeslany skrypt synchronizujacy PIN.

    MK

  • 7. Data: 2012-09-11 22:57:09
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > oddać moje pieniądze. I pewnie byśmy się spotkali w sądzie i bardzo jestem

    Jesli w bankomacie lub okolicy była kamera byc moze sprawą o wyłudzenie.
    pozd
    as

  • 8. Data: 2012-09-12 00:07:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam S." 504fa5a7$0$26701$6...@n...neostrada.pl

    złożyć reklamację że karty to ja nigdy nie
    bardzo jestem ciekaw jak by się to skończyło.

    > Jesli w bankomacie lub okolicy była kamera byc moze sprawą o wyłudzenie.

    Ależ siostry, dbajmy o nasze dobre [dobre dla nas,
    nie dla banków] relacje z bankami i nie wybielajmy
    banków bez potrzeby... Piszmy raczej o tym, co nam
    nie podoba się w ,,bankowości''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-09-12 00:10:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" k2mug9$u74$...@n...news.atman.pl

> [...]

    > - No dobrze zadzwonie ponownie jutro :// - zonka odpuscila

    > To relacja zony - wiec nie znam dokladnych szczegolow rozmowy z BOK

    U mnie (u matki) było podobnie, z tym, że do firmowego konta
    karta przywędrowała w tej samej kopercie, w której był PIN
    do tej karty. Do RORu dali już dwie oddzielne przesyłki,
    z tym, że PIN do debetówki RORowatej (chyba profilaktycznie,
    w celu zwiększenia bezpieczeństwa) nie pasuje do tejże debetówki.

    Wolałbym, aby nie pasował PIN firmowej debetówki...
    I tak firmowa idzie pod nóż.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-09-12 09:52:06
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-09-11 22:57, Adam S. pisze:

    > Jesli w bankomacie lub okolicy była kamera byc moze sprawą o wyłudzenie.

    Tak, o kamerach też pomyślałem. Podchodzisz w, dajmy na to, kasku
    motocyklowym. I już. Szczegóły techniczne.

    pzdr
    Zyga