  • 41. Data: 2011-01-24 18:47:03
    Temat: Re: Meritum-lokata 3-m z dzienna kap.-5.3%
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości
    news:ihkea5$44i$1@inews.gazeta.pl...
    > A ile Meritum ma oddziałów? Trzy?
    > Otwierałem dziś w placówce partnerskiej, a to tak samo jak przez www.
    > Kurier z umową za dwa dni i konto będzie aktywne dopiero jak umowa wróci
    > do banku.

    To w partnerskiej tez nie da sie umowy podpisać? To po co ona w ogóle jest,
    ta placówka partnerska?
    A już miałem tam iść. Ale w takim razie ich chromolę.
    Nie cierpie banków kompletnie bez marmurka, bo u nich łatwo się wszystko
    otwiera, a problemy są zwykle z zamykaniem.
    W mBanku nie chcieli mi zamknąć, bo "nie zgadzał się podpis". Ze dwa razy
    odpowiadali , ze "niedasie".

    Dlatego używam używam kont intenetowych, ale preferuję banki placówkowe, w
    których w razie czego można złożyć bez problemu wypowiedzenie, dostać od
    razu potwierdzona kopię, a w razie czego "walnąć pięścią w stół".

    azot

  • 42. Data: 2011-01-24 18:48:23
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 24 Sty, 19:42, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:

    > Z tym "Silnie Zarabiającym" to nie dowierzam. Patrzyłem na ich ulotkę
    > "MeritumKonto Zarabiające 4%" i pokazywałem, że takie chcę. Babka mówiła, że
    > teraz to tylko 3%, ale to będzie te drugie a nie podstawowe.

    Nie ma innego w ich ofercie, jest jeszcze "Celowe" i "Junior", ale ich
    nie ma w ogóle we wniosku, wniosek jest zawsze o "Zarabiające" z opcją
    oszczędnościowego "Silnego". Aktywują to się wszystko wyjaśni.

  • 43. Data: 2011-01-24 19:44:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mx" <@m...@o...pl@> wrote in message news:ihkh5n$deh$1@inews.gazeta.pl...

    > Z tym "Silnie Zarabiającym" to nie dowierzam. Patrzyłem na ich ulotkę
    > "MeritumKonto Zarabiające 4%" i pokazywałem, że takie chcę. Babka mówiła,
    > że teraz to tylko 3%, ale to będzie te drugie a nie podstawowe.

    Zarabiajce, czyli ROR bedzie 3% od 1 lutego, ale praktycznie i tak malo
    interesujace, bo dla salda >10tys. Oszczednosc., czyli silnie zarab. bez
    zmian -4,5%, takie ulotki powysylali niedawno.
    Wystarczy otworzyc ROR, inne rachunki mozna juz otwierac samemu na podst.
    umowy ramowej.

  • 44. Data: 2011-01-24 19:49:34
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mx" <@m...@o...pl@> wrote in message news:ihkea5$44i$1@inews.gazeta.pl...

    > A ile Meritum ma oddziałów? Trzy?
    > Otwierałem dziś w placówce partnerskiej, a to tak samo jak przez www.
    > Kurier z umową za dwa dni i konto będzie aktywne dopiero jak umowa wróci
    > do banku. A to już po promocji.
    > Logować się można, numery kont widać, ale lokat w systemie nie da się
    > założyć, poza jak najbardziej.
    > Może ktoś wie czy po aktywacji konta będą widoczne, lokaty założone
    > wcześniej "na boku".

    To jest ten bol, oddzialow jest chyba 5 szt. Otwieralem w 2009, w oddziale
    w Katowicach; wtedy daja wszystko i od razu dziala. To te placowki, niby
    banki, to taka sama widac atrapa jak z 'falszywymi' Getinami, w ktorych tez
    nic nie mozna zalatwic z lokata walutowa, nawet bezgotowkowo.

  • 45. Data: 2011-01-25 15:49:07
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 24 Sty, 20:44, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zmian -4,5%, takie ulotki powysylali niedawno.
    > Wystarczy otworzyc ROR, inne rachunki mozna juz otwierac samemu na podst.

    Mają u mnie minus, ostatni dzień jednodniówki, a konto od tygodnia nie
    aktywowane. Pewnie cudownie się aktywuje tuż po północy.

    Może można jednak mając konto w trakcie aktywacji złożyć wnioski poza
    systemem i jakoś to wszystko zadziała?

  • 46. Data: 2011-01-25 16:11:56
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Może można jednak mając konto w trakcie aktywacji złożyć wnioski poza
    >systemem i jakoś to wszystko zadziała?

    Dzwoniłem, czytałem, liczę że tak będzie. Lokaty bez konta na 5,25 mają być
    widoczne w systemie po jego aktywacji, te 0.05% trzeba stracić. Silnie
    Zarabiające nie jest złe. Teraz 4.5% powyżej 1000, na Zarabiającym 4%
    powyżej 10 000. Pierwsza wypłata w m-cu 0.00, kolejne po 10 zł. Coś jak
    eMax+ i 1 dniowa w mB. No i raport BIK-u online.

  • 47. Data: 2011-01-25 18:10:01
    Od: "lszym" <l...@g...pl>

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> napisał(a):

    > Maj=B1 u mnie minus, ostatni dzie=F1 jednodni=F3wki, a konto od tygodnia ni=
    > aktywowane. Pewnie cudownie si=EA aktywuje tu=BF po p=F3=B3nocy.
    >
    > Mo=BFe mo=BFna jednak maj=B1c konto w trakcie aktywacji z=B3o=BFy=E6 wniosk=
    > i poza
    > systemem i jako=B6 to wszystko zadzia=B3a?

    U mnie wszystko działa. W piątek 21.01.2011 złożyłem przez www wniosek o
    lokatę i wniosek o założenie konta. Wczoraj przelałem pieniądze, dziś
    otrzymałem potwierdzenie założenia lokaty. Także dziś był kurier z umową,
    zalogowałem się do internetu i lokaty są widoczne. Dodatkowo mogę wziąć udział
    w promocji 10% odsetek więcej http://www.promocja.meritumbank.pl/.
    Pozdrawiam.

  • 48. Data: 2011-01-25 18:35:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mx" <@m...@o...pl@> wrote in message news:ihmso0$pqp$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > powyżej 10 000. Pierwsza wypłata w m-cu 0.00, kolejne po 10 zł. Coś jak
    > eMax+ i 1 dniowa w mB. No i raport BIK-u online.

    Ilosc silnie zarabiajacych jest nieograniczona, takze nie wiem po co sie
    wyglupiaja z ta jedna wyplata. Nawet jak ktos nie potrzebuje wyplacac calej
    kwoty, to reszte przenosi sie na nowe KO, stare pozostawia puste do konca
    miesiaca, itd, zapewniajac nieograniczona liczbe wyplat.
    mBank juz dawno przestal byc bankiem dla oszczedzajacych, wiele osob ma tam
    konta z przyzwyczajenia, generalnie nie ma tam od kilku lat zadnych
    'atrakcji' dla oszczedzajacych.

  • 49. Data: 2011-01-25 18:38:42
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 25 Sty, 19:10, "lszym" <l...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zalogowałem się do internetu i lokaty są widoczne. Dodatkowo mogę wziąć udział

    No i miałem rację! Aktywowali konto jak tylko zamknęli placówki! I w
    internecie po zalogowaniu lokaty 3m już nie ma... Zresztą bez
    znaczenia bo i tak już nie mam jak wpłacić... Nie ma to jak dobrze
    rozpoczęta współpraca.

  • 50. Data: 2011-01-25 18:53:23
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
[...]
    Ale tu jeszcze jest na 5,25%
    https://feniks.meritumbank.pl/WebFrontendWWW/appdep/
    appdep.jsf?portal=www

    Jak dziś złozysz wniosek, to masz 5 dni na wpłacenie.