-
1. Data: 2010-02-26 08:00:56
Temat: Meritum - olewka klienta?
Od: "Valdi" <V...@v...pl>
Czy to standard w tym banku, że na e-maile się nie odpisuje?
Czy to standard w tym banku, że na infolinii chyba nie ma żywego człowieka
bo nikt telefonu nie chce odebrać?
A już miałem im swoje pieniądze z wynajmu mieszkania powierzać...
-
2. Data: 2010-02-26 08:41:59
Temat: Re: Meritum - olewka klienta?
Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
"Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
news:hm7tfd$b2$1@news.interia.pl...
> Czy to standard w tym banku, że na e-maile się nie odpisuje?
> Czy to standard w tym banku, że na infolinii chyba nie ma żywego człowieka
> bo nikt telefonu nie chce odebrać?
>
> A już miałem im swoje pieniądze z wynajmu mieszkania powierzać...
>
Raczej mam wrazenia odmienne. Fakt, ze na maile przysylane z zewnatrz dosyc
dlugo nie odpisuja, poczta przez system bankowosci elektr. nie ma az tak
duzych opoznien. Na poczatku mialem problem z dochodzacymi sms, oddzwaniali
do mnie, zeby usunac problem. Nawet przy rezygnacji z wyciagow papierowych
(dyspozycja zrobiona przez system bank. int.) oddzwaniali w celu
potwierdzenia dyspozycji.
Nie zrazaj sie na poczatku, system internetowy jest OK i szczegolnie do
lokat jest wygodniejszy niz Open- pelna samoobsluga, teraz jak podniesli
procent to na dluzsze terminy wole ich niz Opena(na 3-mies nie maja lokat z
dzienna kap. takze Open jest gora).
Konto zakladalem juz prawie 3 mies temu, to moze teraz coraz wiecej klientow
i infolinia nie daje rady.
-
3. Data: 2010-02-26 09:56:06
Temat: Re: Meritum - olewka klienta?
Od: "Valdi" <V...@v...pl>
"Krzysztof" news:hm81go$2cnt$1@news2.ipartners.pl
[ciach]
Chciałem zapakować do nich 20 klocków na rok - 2 lokaty.
Napisałem e-maila z kilkoma pytaniami ale cisza - już trzeci dzień czekam na
e-mail.
Na infolinie też nie sposób było się dodzwonić.
No to może chyba czas najwyższy zadać pytanie tutaj:
1. wysyłają elektroniczne potwierdzenie lokat?
2. po jakim czasie od złożenia wniosku na stronie, dostaję e-mail z
informacją na jaki numer konta mam przelać pieniądze oraz co ma się zawierać
w tytule przelewu?
3. czy jest podgląd do lokat dla tych co nie mają u nich konta?
i pytanie już z innej beczki, którego nie kierowałem do banku:
4. jak w praktyce wygląda zwrot środków na rachunek po zakończeniu lokaty?
-
4. Data: 2010-02-26 10:47:12
Temat: Re: Meritum - olewka klienta?
Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
"Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
news:hm84b0$8b6$1@news.interia.pl...
> "Krzysztof" news:hm81go$2cnt$1@news2.ipartners.pl
>
> [ciach]
>
> Chciałem zapakować do nich 20 klocków na rok - 2 lokaty.
> Napisałem e-maila z kilkoma pytaniami ale cisza - już trzeci dzień czekam
> na
> e-mail.
> Na infolinie też nie sposób było się dodzwonić.
>
> No to może chyba czas najwyższy zadać pytanie tutaj:
> 1. wysyłają elektroniczne potwierdzenie lokat?
Tak po zalozeniu, ale przewaznie z opoznieniem kilku dni, data rozpoczecia
jest wlasciwa zgodna z data wplywu srodkow(mowimy tu o lokatach www a nie
bank. internet.)
> 2. po jakim czasie od złożenia wniosku na stronie, dostaję e-mail z
> informacją na jaki numer konta mam przelać pieniądze oraz co ma się
> zawierać
> w tytule przelewu?
Praktycznie od razu, ale dla kazdej lokaty musisz klepac caly wniosek
oddzielnie, bardzo niewygodne.
> 3. czy jest podgląd do lokat dla tych co nie mają u nich konta?
Nie ma podgladu. Jak otworzysz konto to jest podglad wszystkiego co masz do
tej pory, no i teraz juz proste zakladanie lokat przez kilka klikniec bez
zadnych wnioskow itd.
>
> i pytanie już z innej beczki, którego nie kierowałem do banku:
> 4. jak w praktyce wygląda zwrot środków na rachunek po zakończeniu lokaty?
Jak miales lokate zalozona przez wniosek to srodki wracaja dokladnie w dzien
zapadalnosci lokaty I-sesja elixir na rachunek z ktorego przyszly.
Ewentualne zmiany tylko przez infolinie, nie praktykowalem, bo mialem lokaty
nieodnawialne, a teraz mam konto i pelna samoobsluge.
-
5. Data: 2010-02-26 10:48:11
Temat: Re: Meritum - olewka klienta?
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 26 Lut, 04:56, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
>
> 1. wysyłają elektroniczne potwierdzenie lokat?
>
Tak.
>
> 2. po jakim czasie od złożenia wniosku na stronie, dostaję e-mail z
> informacją na jaki numer konta mam przelać pieniądze oraz co ma się zawierać
> w tytule przelewu?
>
W teorii tego samego dnia. Przy zakladaniu pierwszej lokaty trwalo
duzo dluzej i wymagalo telefonu do banku.
>
> 3. czy jest podgląd do lokat dla tych co nie mają u nich konta?
>
W listopadzie nie bylo.
>
> i pytanie już z innej beczki, którego nie kierowałem do banku:
> 4. jak w praktyce wygląda zwrot środków na rachunek po zakończeniu lokaty?
>
Dokadnie tak samo jak w Open Finance. Wracaja kiedy powinny i tam
gdzie powinny.
-
6. Data: 2010-02-26 10:53:05
Temat: Re: Meritum - olewka klienta?
Od: "bradley.st" <b...@g...pl>
On 26 Lut, 05:47, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
>
> Praktycznie od razu, ale dla kazdej lokaty musisz klepac caly wniosek
> oddzielnie, bardzo niewygodne.
>
A to sie chyba zmienilo przez ostatnie kilka miesiecy. W pazdzierniku/
listpadzie byla opcja zalozenia kolejnej lokaty (natychmiast po
zalozeniu jednej) i wtedy system wyciagal raz wprowadzone dane do
nowego wniosku.
-
7. Data: 2010-02-26 11:10:15
Temat: Re: Meritum - olewka klienta?
Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
"bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
news:e5b5be95-c83a-460c-a2b0-4ea7c5afdfd3@e1g2000yqh
.googlegroups.com...
> On 26 Lut, 05:47, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
>>
>> Praktycznie od razu, ale dla kazdej lokaty musisz klepac caly wniosek
>> oddzielnie, bardzo niewygodne.
>>
> A to sie chyba zmienilo przez ostatnie kilka miesiecy. W pazdzierniku/
> listpadzie byla opcja zalozenia kolejnej lokaty (natychmiast po
> zalozeniu jednej) i wtedy system wyciagal raz wprowadzone dane do
> nowego wniosku.
Moze cos udoskonalili, ale dawniej trzeba bylo od poczatku podawac, tylko
przewaznie przegladarka zapamietywala okreslone pola i bylo latwiej.
Teraz juz tylko mam zamiar otwierac przez bankowosc internetowa, takze
problemu nie bedzie.
-
8. Data: 2010-02-26 17:54:24
Temat: Re: Meritum - olewka klienta?
Od: " " <a...@N...gazeta.pl>
Valdi <V...@v...pl> napisał(a):
> Chciałem zapakować do nich 20 klocków na rok - 2 lokaty.
> Napisałem e-maila z kilkoma pytaniami ale cisza - już trzeci dzień czekam na
> e-mail.
Mi też nie odpisują, ale po kilku dniach (tygodniu?) oddzwaniają, i to w
dodatku próbują dodzwonić się do skutku (często nie mogę odebrać - to ich nie
zraziło). Pieniążki z lokat ładnie wróciły tego dnia, którego miały wrócić.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
9. Data: 2010-02-26 23:03:23
Temat: Re: Meritum - olewka klienta?
Od: Meehoo <m...@B...pl>
Valdi pisze:
> Czy to standard w tym banku, że na e-maile się nie odpisuje?
> Czy to standard w tym banku, że na infolinii chyba nie ma żywego człowieka
> bo nikt telefonu nie chce odebrać?
>
> A już miałem im swoje pieniądze z wynajmu mieszkania powierzać...
>
Może warto tym się zainteresować w takim razie? :-)
http://www.promocja.meritumbank.pl/
Nie będziesz musiał o nic pytać w mailach, tylko sobie wszystko przez
bankowość elektroniczną założysz.
Pozdrawiam
--
Meehoo
-
10. Data: 2010-02-27 08:12:14
Temat: Re: Meritum - olewka klienta?
Od: "Valdi" <V...@v...pl>
"Meehoo" news:hm9k01$fde$1@inews.gazeta.pl
> Może warto tym się zainteresować w takim razie? :-)
> http://www.promocja.meritumbank.pl/
> Nie będziesz musiał o nic pytać w mailach, tylko sobie wszystko przez
> bankowość elektroniczną założysz.
OK, tyle że mój problem (albo nie problem) polega na tym, że nie chcę
otwierać kolejnego rachunku.