  • 11. Data: 2011-07-12 22:48:42
    Temat: Re: Meritum podnosi.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin" 4e1c9506$0$2504$6...@n...neostrada.pl

    > Przydałby się u was jakiś produkt systematycznego oszczędzania.
    > Pod tym względem jest znacznie lepiej w każdym SKOKu ;PP

    Idź więc do SKOKu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2011-07-13 17:48:54
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    > Idź więc do SKOKu. :)

    Logikę "nie podoba się to wypierda1aj" można stosować z powodzeniem w
    sytuacji braku konkurencji. Do czasu.

    pozdr

  • 13. Data: 2011-07-14 10:47:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin" 4e1dda8c$0$3504$6...@n...neostrada.pl

    > Logikę "nie podoba się to wypierda1aj" można stosować z powodzeniem w sytuacji
    braku konkurencji. Do czasu.

    A gdy jest konkurencja?

    Na tym polega zysk z konkurencji:

    -- Nie podoba się? Masz inne rozwiązania/możliwości. :)

    Mnie podoba się w meritum. I zostawiam tam więcej [kieszonkowego] niż Ty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2011-07-15 07:50:27
    Od: "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <k...@g...com>

    @Piotr Gałka, @Marcin

    Witam ponownie,
    postaram się wyjaśnić Państwa wątpliwości.

    1. Lokaty zakładane przez bankowość elektroniczną oraz lokaty
    zakładane przez www

    Meritum Bank w swojej ofercie posiada propozycje depozytów zarówno dla
    Klientów posiadających w Banku rachunek z dostępem do bankowości
    elektronicznej, jak i Klientów, którzy nie posiadają konta w Banku. W
    obu przypadkach, lokatę można założyć bez konieczności osobistego
    kontaktu z Bankiem czy wizyty w Oddziale - wystarczy zalogować się do
    systemu bankowości elektronicznej lub wypełnić elektroniczny wniosek
    dostępny na stronie www Banku.

    Oferta lokat dostępnych z poziomu systemu bankowości elektronicznej
    różni się od tej, która dostępna jest z poziomu wniosków www. Lokaty
    oferowane w systemie bankowości elektronicznej mają wyższe
    oprocentowanie niż lokaty dostępne na www, co jest dodatkowym
    benefitem z posiadania rachunku w Meritum Banku. Otwierając rachunek,
    można na przykład cieszyć się nie tylko darmowym kontem i zwrotem 4%
    wydatków na paliwo, ale również wyższym oprocentowaniem lokat, które
    można założyć paroma kliknięciami w systemie bankowości
    elektronicznej.

    Obecnie wśród naszych najatrakcyjniejszych lokat znajdują się:
    * Lokata Internetowa z kapitalizacją dzienną - lokata zakładana przez
    system bankowości elektronicznej (czyli dla tych, co już mają konto).
    Na tej lokacie zarabia się tyle, co na standardowej lokacie
    oprocentowanej do 7,18%.
    Szczegóły: http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _meritum_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=19
    04

    * Lokata Meritum Zysku w Internecie z kapitalizacją dzienną - lokata
    zakładana przez Internet (czyli dla tych, co konta jeszcze nie mają).
    Na tej lokacie zarabia się tyle, co na standardowej lokacie
    oprocentowanej do 7,04%
    Szczegóły: http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _internetowa_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTa
    b=9032

    Jak widać, oferta dla klientów korzystających z bankowości
    elektronicznej jest atrakcyjniejsza, niż dla tych, którzy nie
    posiadają konta (7,18% vs. 7,04%).

    Wracając do tematu poruszonego w poście, rzeczywiście aktualnie mamy
    promocję dla klientów, którzy założyli już lokatę przez Internet, a
    następnie zdecydowali się na założenie u nas konta (Konto
    Zarabiające). Promocja nazywa się "Konto Zarabiające + Lokata bez
    podatku". Aby z niej skorzystać i uzyskać +10% odsetek z lokaty
    (jednak nie więcej niż 60 PLN), należy już po otwarciu lokaty założyć
    Konto Zarabiające i zgłosić swój udział w promocji.
    Szczegółowe informacje na temat promocji są dostępne na stronie
    http://www.promocja.meritumbank.pl/

    2. Produkt do systematycznego oszczędzania w Meritum Banku

    Meritum Bank oferuje Meritum Planer - unikalne i, co ważne, darmowe
    narzędzie dostępne w systemie bankowości elektronicznej Banku,
    umożliwiające szczegółową analizę oraz planowanie budżetu domowego
    przez Klienta. Z funkcjonalności Meritum Planera może korzystać każdy
    klient indywidualny posiadający Meritum Konto Zarabiające z dostępem
    do systemu bankowości elektronicznej Meritum Banku.

    Korzystając z Meritum Planera można oszczędzać na oszczędzania na
    dowolny, zdefiniowany przez siebie cel zakupowy na dedykowanym
    rachunku celowym, którego otwarcie i prowadzenie jest bezpłatne, a
    środki na nim gromadzone są oprocentowane 4,75% w skali roku już od
    pierwszej złotówki.

    Jeżeli byliby Państwo zainteresowani szczegółowymi informacjami na
    temat Meritum Planera, zapraszam na dedykowaną stronę www.meritumplaner.pl
    Prezentację video tego narzędzia można znaleźć pod linkiem:
    http://youtu.be/kpdOkewtHT4

    3. Negocjowanie oprocentowania w Meritum Banku

    W Meritum Banku proponujemy naszym Klientom lokatę negocjowaną, którą
    można założyć po zalogowaniu w systemie bankowości elektronicznej już
    od kwoty 10.000 PLN.
    Aby skorzystać z oferty lokat negocjowanych, wystarczy złożyć Stałą
    dyspozycję negocjowania oprocentowania lokat dostępną po zalogowaniu w
    systemie bankowości elektronicznej w systemie bankowości
    elektronicznej, w zakładce Wnioski i dyspozycje, a zakładając lokatę
    wskazać Lokatę negocjowaną. Natomiast dla kwot powyżej 100.000 PLN
    możliwe jest założenie lokaty negocjowanej, której oprocentowanie jest
    ustalane online bezpośrednio z Pracownikiem Departamentu Skarbu.

    Pozdrawiam serdecznie,
    w imieniu Meritum Bank - Kamila Wardyn

  • 15. Data: 2011-07-15 08:26:45
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <k...@g...com> napisał
    w wiadomości
    y.googlegroups.com...

> [...]
    > (jednak nie więcej niż 60 PLN), należy już po otwarciu lokaty założyć
    > Konto Zarabiające i zgłosić swój udział w promocji.

    Już sama nazwa sugeruje, że najpierw konto, a potem lokata. Na podobnej
    promocji (rok, czy dwa temu) założyłem szybko konto (nie miałem czasu się
    wgłębiać, bo natknąłem się 3 dni przed końcem promocji). Zdążyłem na ostatni
    dzień i chciałem założyć lokatę i ... się dowiedziałem że nie mogę
    skorzystać bo mam konto, a "Internetowa" to nie to samo co "zysk w
    Internecie".

    Moim zdaniem stosowany przez Was sposób nazywania jest errorogenny i nie
    mogę pozbyć się wrażenia, że może to być celowe.
    P.G.

  • 16. Data: 2011-07-15 09:34:56
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    Kamila Wardyn [Meritum Bank] <k...@g...com> napisał(a):

    > @Piotr Ga=B3ka, @Marcin
    >
    > Witam ponownie,
    > postaram si=EA wyja=B6ni=E6 Pa=F1stwa w=B1tpliwo=B6ci.

    Pani Kamilo, to może wyjaśni Pani, dlaczego swoim klientom proponujecie
    lokaty, które mają dużą szansę być objęte podatkiem Belki-Rostowskiego, a nie
    klientom proponujecie lokaty 3M, które tym podatkiem objęte nie będą? To jest
    ta promocja dla stałych klientów?

  • 17. Data: 2011-07-15 11:24:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" e...@q...goo
    glegroups.com

[...]

    Ile? (można wyciągnąć %% na tej negocjacji?)

    TV Trwam mówi codziennie, że lepiej dawać niż brać, dlatego ja
    chętnie dam, aby zabrać/odebrać z zyskiem, o ile zysk będzie godziwy.

    [TV Trwam też dam -- serdeczny uśmiech, aby odebrać z nawiązką]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2011-07-15 11:29:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <k...@W...gazeta.pl> ivp1k0$61a$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > klientom proponujecie lokaty 3M, które tym podatkiem objęte nie będą? To jest

    Bo u nich każdy klient jest ważny -- także ten klient,
    który istnieje tylko jako klient potencjalny. ;)

    I ja uważam, że trzeba szanować klienta -- traktować lepiej
    swego klienta niż nieklienta, który może dopiero stać się klientem.

    Ale zazwyczaj tak jest, że ludzie lepiej traktują obcych niż swoich.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'