  • 1. Data: 2009-12-03 22:06:51
    Temat: Meritum wprowadza konta osobiste
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    http://prnews.pl/hydepark/meritum-startuje-z-oferta-
    rachunkow-osobistych-i-firmowych-46580.html

    PS
    Jak dla mnie to moze byc tylko interfejs do lokat, lepsza samoobsluga niz
    lokaty on-line przez strone. Reszta warunkow cenowych specjalnie nie zacheca
    do uczynienia takiego konta- kontem do rozliczen i do karty debetowej.

  • 2. Data: 2009-12-03 22:21:34
    Temat: Re: Meritum wprowadza konta osobiste
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 3 Gru, 23:06, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > do uczynienia takiego konta- kontem do rozliczen i do karty debetowej.

    Jutro qrier ma mi przywieść umowę do podpisania, a wniosek wypełniłem
    dziś po północku.

  • 3. Data: 2009-12-03 23:20:27
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Krzysztof wrote:

    > Jak dla mnie to moze byc tylko interfejs do lokat, lepsza samoobsluga
    > niz lokaty on-line przez strone.

    ciekawe czy da sie zawnioskowac o rachunek bez karty albo wypowiedziec
    sama karte po podpisaniu umowy

  • 4. Data: 2009-12-03 23:37:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MarcinF" <m...@i...pl> wrote in message

    > ciekawe czy da sie zawnioskowac o rachunek bez karty albo wypowiedziec
    > sama karte po podpisaniu umowy

    W regulaminie jest, ze o karte mozna wnioskowac w dowolnym momencie oraz w
    formularzu otwarcia rachunku, ktory jest na stronie sa opcje do zaznaczenia
    czy ma byc karta czy nie.

  • 5. Data: 2009-12-04 20:07:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 09-12-03 23:21, k...@g...pl wrote:
    rachunkow-osobist...

    > Jutro qrier ma mi przywieść umowę do podpisania, a wniosek wypełniłem
    > dziś po północku.

    A do mnie mial dojechac i nie dojechal :(

  • 6. Data: 2009-12-04 21:54:41
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 4 Gru, 21:07, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    a-rachunkow-osobist...

    > A do mnie mial dojechac i nie dojechal :(

    Kurier przyjechał już o 9 rano. W przesyłce koperta dla klienta ( w
    środku teczka firmowa z 1 egzemplarzem umowy dla klienta, CD z umowami
    i prezentacjami, koperta z kartą wielkości płatniczej z numerem
    klienta do logowania, druk potwierdzenia zgodności danych osobowych -
    odbiera kurier) oraz 1 egzemplarz umowy do podpisania i zwrotu do
    banku przez kuriera.

  • 7. Data: 2009-12-05 17:08:20
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 09-12-04 00:37, Krzysztof wrote:

    > "MarcinF" <m...@i...pl> wrote in message

    > W regulaminie jest, ze o karte mozna wnioskowac w dowolnym momencie oraz
    > w formularzu otwarcia rachunku, ktory jest na stronie sa opcje do
    > zaznaczenia czy ma byc karta czy nie.

    juz konto dziala - lokaty sa widoczne. Bez karty. Pelan funkcjonalnosc
    pewnie jak kurier dowiezie dokumenty do banku.

  • 8. Data: 2009-12-05 18:26:36
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 5 Gru, 18:08, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    > juz konto dziala - lokaty sa widoczne. Bez karty. Pelan funkcjonalnosc
    > pewnie jak kurier dowiezie dokumenty do banku.

    Czy da się uruchomić sam podgląd wcześniej założonych lokat?

  • 9. Data: 2009-12-05 20:34:50
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:4b1a9385@news.home.net.pl...

    > juz konto dziala - lokaty sa widoczne. Bez karty. Pelan funkcjonalnosc
    > pewnie jak kurier dowiezie dokumenty do banku.

    Czy lokaty zakladane przez bankowosc inter. maja faktycznie wyzszy %? Jak
    rozni sie oferta tych lokat w stosunku do tych zakladanych przez www?

  • 10. Data: 2009-12-05 20:35:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 09-12-05 19:26, Tomek z Wawy wrote:
    > Czy da się uruchomić sam podgląd wcześniej założonych lokat?

    w tym celu musisz zalozyc konto (bez karty). niestety nie ma czegos
    takiego jak w noblu