    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Merytoryczny brak 3 dych
    Date: Sun, 18 Nov 2012 15:41:03 +0100

    Listem otwartym oświadczam światu zwrócenie się do Meritum
    Banku z moją reklamacją:

    Nie dostrzegam 30 złotych, które miałam otrzymać w zamian
    za podpisanie w Waszym oddziale umowy (o prowadzenie mego
    RORu) z jednoczesną rezygnacją kosztownej wizyty kuriera.

    i pytam świat o to, dlaczego Meritum łamie umowy tak chętnie?
    Nie łamie? To jeno niedopatrzenie? Niedopatrzeniem byłoby to,
    gdyby nie masa reklamacji innych osób Gruponowo zawierających
    umowy o RORy w banku Meritum. :) Oczywiście czucie modlitewne
    (och, Boże, spraw, aby nie reklamował[a]) odnotowałem, ale że
    ja Duch [drwiący ze świata materii] -- neguję to wszystko, co
    jest duchowe[ i zakłamane zarazem?]...

    -=-

    () bank zabrał z konta 3 grosze bez wyjaśnień
    () nie dał Wromkowi forsy za znalezienie
    klienta na konto firmowe
    () przysłał zły PIN do debetówki (albo zła
    debetówkę do dobrego PINu?)
    () nie dał keszbeku (wielkiego na 5 złotych)
    paliwowego pomimo i niejasności (wręcz
    mroczności) co do zewnętrzności przelewowej,
    i niezaistnienia straty banku spowodowanej
    moją niewiedzą co do owej zewnętrzności
    (bank zewnętrznie w sumie dostał ode mnie
    wielokrotnie więcej, niż chciał -- szkody
    zatem nie poniósł donikąd[, nawet do magazynu?])

    ?? Dlaczego występuję w cytowanym tekście jako kobieta?
    Bo piszę tam w imieniu swej matki.

    ?? Dlaczego neguję (czy raczej ignoruję) to, co duchowe?
    Wielebny Ojciec Rydzyk, Założyciel i Dyrektor tak mnie
    nauczył? :) On jedynie te naukę kontynuował -- uczono
    mnie tego negowania/ignorowania od dziecka. :)

    [zaraz się zacznie -- przecież ja nie mam dziecka... no i co
    z tego, że ja nie mam -- ale byłem kiedyś dzieckiem i ja...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'