  • 1. Data: 2004-03-04 11:36:34
    Temat: Mieszkanie z PKO BP
    Od: "Fabian" <f...@N...gazeta.pl>

    Witam wszystkich,

    chcę właśnie kupić mieszkanie i szukam najlepszego kredytu mieszkaniowego.
    Przeglądając oferty różnych banków, natknąłem się na ofertę promocyjną banku
    PKO BP Własny Kat, gdzie oprocentowanie we frankach szwajcarskich jest już od
    1,59%. Czy ktoś może skorzystał z tej oferty i może mi coś podpowiedzieć?

  • 2. Data: 2004-03-05 10:18:05
    Temat: Re: Mieszkanie z PKO BP
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Mar 2004 11:36:34 +0000 (UTC), "Fabian"
    <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Czy ktoś może skorzystał z tej oferty i może mi coś podpowiedzieć?

    Ta oferta jest dostępna chyba od jakiegoś tygodnia. Jeżeli ktoś chciał
    z niej skorzystać, to zapewne jest w trakcie jej załatwiania. Musisz
    zaczekać albo sam podjąć decyzję. Na oko oferta jest godna
    przemyślenia. Oprocentowanie jest jakieś 2 x niższe niż u konkurencji.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2004-03-05 11:20:02
    Od: "Magda M" <m...@g...pl>

    Fabian <f...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    od
    > 1,59%. Czy ktoś może skorzystał z tej oferty i może mi coś podpowiedzieć?

    Cześć,

    ja już wcześniej wzięłam kredyt mieszkaniowy w PKO BP, tyle że w złotówkach.
    I bardzo sobie go chwalę. Nie tylko za konkurencyjne oprocentowanie, ale
    również za to, że bank nie utrudnia w żaden sposób wcześniejszych częściowych
    bądź całkowitych spłat kredytu, a dla mnie jest to ważne. Przeanalizuj więc
    jeszcze raz oferty banków, ale pod kątem tych szczegółów, które Cię
    najbardziej interesują i są dla Ciebie priorytetowe. pozdrawiam!

  • 4. Data: 2004-03-05 14:21:58
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > 1,59%. Czy ktoś może skorzystał z tej oferty i może mi coś podpowiedzieć?

    Oj pięknie to by było gdyby to było prawdą. I nawet ja, raczej przeciwnik
    kredytów denominowanych, zmienił bym zdanie. Niestety prawda jest inna. popatrz
    tutaj:

    http://www.kredytmieszkaniowy.pkobp.pl/oprocentowani
    e.php#1

    Oprocentowanie 1,59% można dostać tylko, jeżeli wkład własny jest powyżej 70%
    (z reguły bardzo trudny warunek do spełnienia) oraz bierze się kredyt w
    wysokości ponad 100.000 PLN w przeliczeniu. W innych wypadkach oprocentowanie
    waha się od 1,59% do 3,94%.

    Tensor1

    PS. W swojej reklamie nie kłamią z wyjątkiem tego, że jest to najtańszy kredyt
    mieszkaniowy na rynku. W wielu wypadkach inne banki dają podobnie lub trochę
    taniej, np. KB w PLN i pewno jeszcze inne. Jak ktoś zainteresowany, to niech
    porówna. Ogólnie kredyty PKOBP w CHF są jak najbardziej godne polecenia, jeżeli
    ktoś się decyduje na kredyt denominowany.

  • 5. Data: 2004-03-05 14:21:58
    Od: t...@p...onet.pl