  • 1. Data: 2007-07-12 18:54:52
    Temat: Mieszkaniówka
    Od: Katie <n...@w...pl>

    Mam pytanko odnośnie kredytu mieszkaniowego. Zarówno ja jak i mój mąż
    mamy umowy o pracę, ale w obecnych pracach pracujemy mniej niż pół roku.
    Potrzebujemy kreduty koło 380 tys. zł, Powiedzmy, że na ratę 2000-2500
    miesięcznie będzie nas stać spokojnie. Do jakiego banku startować
    najpierw???

    pozdr.

  • 2. Data: 2007-07-13 04:48:40
    Temat: Re: Mieszkaniówka
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl>

    Jesli macie umowy na czas nieokreslony, to do kazdego.
    W CHF proponuje mBank lub Fortis (ale szybko, bo promocje koncza sie 31.07) w
    PLN: PeKaO SA, moze mBank, Kredyt Bank,BPH.

  • 3. Data: 2007-07-13 06:46:41
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Katie <n...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    >
    > Potrzebujemy kreduty koło 380 tys. zł, Powiedzmy, że na ratę 2000-2500
    > miesięcznie będzie nas stać spokojnie. Do jakiego banku startować

    nie napisalas jeszcze jaki macie wklad wlasny, skoro w obecnych firmach
    pracujecie <6 m-cy to banki moga wymagac oprocz zaswiadczenia o dochodach
    rowniez swiadectwo pracy oraz umowe o prace do wgladu

    CHF: Deutsche Bank (dobre warunki przy wysokich dochodach) lub Polbank
    PLN: BZ WBK lub Lukas

    niedawno otrzymalem kredyt hipoteczny i z doswiadczenia wiem, ze warto
    zlozyc wniosek na 2 miesiace przed planowana wyplata, bo banki dzialaja
    dosc opieszale

    dlatego np. odradzam Kredyt Bank - przez prawie 2 miesiace mnie zwodzili, a
    pozniej dostalem kredyt w innym banku i przestalem sie interesowac, obsluga
    klienta w tym banku to zenada ;-(

    pozdr.
    RobertS

  • 4. Data: 2007-07-15 20:18:40
    Od: Katie <n...@w...pl>

    RobertS napisał(a):

> [...]
    > pozniej dostalem kredyt w innym banku i przestalem sie interesowac, obsluga

    w kredyt banku pracowalam i nie chce miec nic z nim wiecej do czynienia.
    a wkladu wlasnego chce uniknac, bo raczej po weselu jestem bezpieniezna