  • 11. Data: 2012-04-25 12:17:53
    Temat: Re: Mille Dobre Konto i cashback
    Od: Łukasz <s...@g...pl>

    W dniu 2012-04-24 19:44, Pan Sowa pisze:

    > U mnie cashback na karcie do dobrego konta NIE działa. Podobno nie ma
    > takiej opcji w terminalu aby z tej karty cokolwiek wypłacić.

    U mnie w Carrefourze kasjerka z cash-back była zaznajomiona, ale po
    pierwszym przeciągnięciu karty do "dobrego" stwierdziła, że ten plastik
    nie ma uruchomionej funkcjonalności cash-back. Ja stałem na stanowisku,
    że ma cash-back i o dziwo coś poklikała w terminalu kasowym i przy
    drugim przeciągnięciu kasę już mogła wypłacić.

    Może u Ciebie kasjerka po prostu nie wiedziała jak się do cash-back
    zabrać :)

    --
    L.

  • 12. Data: 2012-04-25 12:20:50
    Od: Łukasz <s...@g...pl>

    W dniu 2012-04-24 13:34, --=olo=-- pisze:

    > odda, byly posty niedawno na ten temat

    Możesz zweryfikować ja te transakcje były opisane na wyciągu w
    Millenecie? U mnie inaczej prezentują się transakcje z cash-back
    ("obciążenie"), a inaczej bez ("płatność kartą").
    Niestety mam świeże konto i nie mam możliwości porównania jak te
    transakcje były oznaczane w poprzednich miesiącach.

    Zobaczymy w maju czy za "obciążenia" też naliczą 3% cofki.

    --
    L.

  • 13. Data: 2012-04-25 12:28:40
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Łukasz <s...@g...pl> writes:

    [...]

    > Możesz zweryfikować ja te transakcje były opisane na wyciągu w
    > Millenecie? U mnie inaczej prezentują się transakcje z cash-back
    > ("obciążenie"), a inaczej bez ("płatność kartą").
    Tak.
    [...]
    > Zobaczymy w maju czy za "obciążenia" też naliczą 3% cofki.

    O ile nie zmienią algorytmu, to naliczą.
    KJ

    Lazlo's Chinese Relativity Axiom:
    No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --
    approximately one billion Chinese couldn't care less.

  • 14. Data: 2012-04-25 13:09:44
    Od: disnej <d...@g...com>

    Ostatnio naliczyli

  • 15. Data: 2012-04-25 13:23:49
    Od: Łukasz <s...@g...pl>

    W dniu 2012-04-25 13:09, disnej pisze:

    > Ostatnio naliczyli

    Słusznie :) Czekam na rozliczenie kwietniowych operacji ;-)

    --
    L.

  • 16. Data: 2012-04-25 17:28:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Łukasz" jn8j6o$82m$...@i...gazeta.pl

    > Millenecie? U mnie inaczej prezentują się transakcje z cash-back
    > ("obciążenie"), a inaczej bez ("płatność kartą").

    Ja płaciłem i płaciłem+pobierałem -- nie znalazłem korelacji, o której
    piszesz. Też mam 'obciążenie' i bodajże 'płatność kartą' ale nijak się
    mają te opisy do tego, czy brałem makulaturę przy okazji płacenia kartą,
    czy nie brałem makulatury.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2012-04-25 18:11:15
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-04-25 12:17, Łukasz pisze:
    > Może u Ciebie kasjerka po prostu nie wiedziała jak się do cash-back
    > zabrać :)

    Wyglądała na obeznaną i raczej faktycznie karta nie chciała działać.

  • 18. Data: 2012-04-25 18:19:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pan Sowa" jn97n6$qvo$...@u...news.interia.pl

    > Wyglądała na obeznaną i raczej faktycznie karta nie chciała działać.

    Mogłeś na próbę dać inna kartę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2012-04-26 11:39:42
    Od: Łukasz <s...@g...pl>

> [...]
    > piszesz. Też mam 'obciążenie' i bodajże 'płatność kartą' ale nijak się
    > mają te opisy do tego, czy brałem makulaturę przy okazji płacenia kartą,

    Hmm... chyba mille coś grzebało. W piątek miałem różne nazwy pozycji na
    wyciągu:
    - "obciążenie" przy płaceniu + wyciąganiu gotówki,
    - "płatność kartą" przy samym płaceniu.

    Teraz się loguję i widzę, że wszystkie operacje są oznaczone jako
    "Transakcja kartą płatniczą". Dziwne...

    --
    L.

  • 20. Data: 2012-04-26 12:31:20
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 26 Kwi, 11:39, Łukasz wrote:

> [...]
    > - "płatność kartą" przy samym płaceniu.
    >
    > Teraz się loguję i widzę, że wszystkie operacje są oznaczone jako

    Mam to samo - najpierw przy cashbacku opisane bylo inaczej, niz przy
    zakupach, teraz jest identycznie.
    Dlatego trząsłem porami, czy mi dadza 3%.
    --
    pozdr.
    ls