  • 11. Data: 2012-07-31 16:32:17
    Temat: Re: Mille, aukcja lokat
    Od: " " <a...@g...pl>

    A czy ktoś, mając (zwykłe) Dobre Konto, próbował założyć lokat w aukcji za
    więcej niż 50k? Czy to przejdzie, biorąc pod uwagę dzienne ograniczenie ruchu
    na koncie na 50k?

  • 12. Data: 2012-07-31 19:28:36
    Od: "az.anonim" <a...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

    > A czy ktoś, mając (zwykłe) Dobre Konto, próbował założyć lokat w aukcji za
    > więcej niż 50k? Czy to przejdzie, biorąc pod uwagę dzienne ograniczenie ruchu
    > na koncie na 50k?

    Dobre pytanie. W sumie w regulaminie:
    http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektronic
    zna/millenet-dla-klientow-indywidualnych-biznes/bezp
    ieczenstwo/
    w zakladce "limit dzienny" napisane jest, że do limitu nie wliczają się
    operacje miedzy rachunkami własnymi.

    Ale dobrze, że wspomnialeś o tym limicie, bo nie miałem do tej pory
    świadomości o jego istnieniu. Czy to oznacza, że bez wizyty w oddziale nie
    wyleje z konta więcej niż 50 tys. dziennie? Bo taki jest maksymalny możliwy
    limit. To strasznie kiepsko!

    Jest jeszcze limit przeglądarkowy (10tys), ale to rozumiem że dotyczy tylko
    operacji zlecanych przez telefon. Też trochę kiepsko, rozumiem zasady
    bezpieczeństwa, ale okazuje się że przy najbliższych kilka grubszych
    operacjach będę miał mocno związane ręce i będę musiał targać ze sobą komputer
    albo nawiedzać oddział.

  • 13. Data: 2012-08-01 16:52:45
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    dzwonilem na info, lokaty na wieksza kwote sie zaloza bez problemu.

> [...]
    > bezpieczeństwa, ale okazuje się że przy najbliższych kilka grubszych
    > operacjach będę miał mocno związane ręce i będę musiał targać ze sobą

    50 tys. mozna wylac przez neta a dodatkowo 30 tys. mozna przez
    infolinie-reszte trzeba przez oddzial i to jeszcze za 5 pln ;)
    --
    pozdrawiam, wromek