  • 11. Data: 2012-08-05 21:17:41
    Temat: Re: Mille - aukcja - proszę o zezanania...
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    ale to się może skończyć. Oczywiście czestsza kapitalizacja jest lepsza iż
    rzadka. Swoją drogą, jeśli uważacie, że stopy będą spadać, to lepszym
    wyborem mogą być fundusze obligacji.
    --------------------------

    ...i większa dostępność kapitału w razie potrzeby ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 12. Data: 2012-08-05 22:27:00
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-08-04 08:13, MK pisze:

    > Ja chcialem 7% i sie skusili. Dlaczego nie zaczynacie od 7% a
    > ponizej? Na 7% to mozecie bez laski otworzyc lokaty w HH. Zanim
    > zaczeto to pisac o aukcjach to wchodzilo mi na 7,3%. Zanizacie
    > oprocentowanie koledzy...

    Co to HH ?
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 13. Data: 2012-08-05 22:52:40
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 05.08.2012 o 22:27 Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> pisze:

    > Co to HH ?

    http://www.bankmillennium.pl/pl/bankowosc-elektronic
    zna/happy-hours/

    MK

  • 14. Data: 2012-08-09 18:27:41
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Dziś u mnie:

    6.90 - weszło

    7.00 - już nie.

    obie oferty z 7.08

  • 15. Data: 2012-08-09 18:34:59
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2012-08-09 18:27, eisenberg pisze:
    > Dziś u mnie:
    >
    > 6.90 - weszło
    >
    > 7.00 - już nie.
    >
    > obie oferty z 7.08