  • 1. Data: 2013-07-10 13:34:13
    Temat: Mille nieogarnione
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Poprosiłem o wyjaśnienie sposobu naliczania odsetek na KO.
    Trochę mi coś-tam nie pasowało, nie zgadzało się o drobne parę zł.
    Jednak liczenie "what-if" wskazywało, że naliczono mi odsetki na
    poziomie 3.7 zamiast obiecanych 4 %
    No i zadzwoniła pani z zapewnieniem, że odsetki naliczyły się
    prawidłowo, ale...
    W czerwcu odsetki standardowe naliczane były do 29.06, a odsetki
    promocyjne (czyli te 1.75 stanowiące różnicę między standardowymi 2.25,
    a 4.00) do 28.06. Odsetki za okres od tych dni do końca miesiąca (30.06,
    który akurat wypadł w niedzielę) dostanę na koniec lipca.

    Stawiam piwo temu, kto będzie potrafił to sprawdzić i zweryfikować, czy
    Mille mnie nie dyma.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-07-10 14:20:08
    Temat: Re: Mille nieogarnione
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sqlwiel" 51dd46b5$0$1459$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > lipca.

    > Stawiam piwo temu, kto będzie potrafił to sprawdzić i zweryfikować, czy Mille mnie

    Cysternę piwa? ;) U mnie jest prostsza sprawa -- ja zabrałem szmal
    przed 28 czerwca (chyba 24 czerwca) i dostałem coś około (czerpię
    tę wiedzę ze swej nieprecyzyjnej pamięci białkowej) 2.5%. :) A było
    tego ,,kapitału'' sporo, bo prawie 40kpln -- Mille dał mi tyle
    bezpłatnego debetu...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-07-10 17:35:59
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-07-10 13:34, sqlwiel pisze:
    > Poprosiłem o wyjaśnienie sposobu naliczania odsetek na KO.
    > (...)
    > Stawiam piwo temu, kto będzie potrafił to sprawdzić i zweryfikować, czy
    > Mille mnie nie dyma.

    Będzie dobrze... ale po złożeniu kolejnej reklamacji ;) U mnie za marzec
    policzyło jakoś mniej i też napisałem i dostałem też takie tłumaczenie.
    Za kwiecień było jeszcze mniej i nijak to do sposobu liczenia
    przedstawionego przez nich wcześniej nie pasowało. No więc kolejna
    reklamacja i po ponad miesiącu od jej wysłania naliczyli resztę.

    Ostatecznie różnica między moim najprostszym (i wydawałoby się jedynym )
    wzorem: kwota * dni * 4% / 365, a naliczonymi zsumowanymi odsetkami
    wynosiła 3gr więc to z trzech zaokrągleń.

    Czuwaj! Dosłownie ;)