  • 11. Data: 2012-04-12 18:19:28
    Temat: Re: Mille -- wpłatomaty
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"xbartx" wrote
    >Pewnie te wpłatomaty stoją w dużych miastach a tam raczej
    >problemu z dostępem do oddziałów banków albo sieci ich wpłatomatów nie
    >ma. Dodatkowa usługa i według mnie raczej niszowa.

    A może nie?
    Jak sprawdzałem w bliższej i dalszej okolicy (pn-wsch.pl) to wszystkie
    zlokalizowane przy oddziałach Aliora można wykorzystywać.

  • 12. Data: 2012-04-14 08:16:26
    Od: lucquee <l...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 kwietnia 2012 15:39:17 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > No bezpłatne to one nie są skoro sam napisałeś, że powiązanie rachunku z
    > kartą kosztuje 1 zł. Ogólnie jakieś to rozwiązanie jest aczkolwiek słabo
    > to widzę. Pewnie te wpłatomaty stoją w dużych miastach a tam raczej
    > problemu z dostępem do oddziałów banków albo sieci ich wpłatomatów nie
    > ma. Dodatkowa usługa i według mnie raczej niszowa.
    >

    > --
    > xbartx

    witam, opłata 1 PLN jest jednorazowa za przypisanie numeru konta do karty.
    Późniejsze wpłaty gotówki bez względu na ilość transakcji są bez dodatkowych prowizji
    - darmowe. Wpłatomatów jest dość dużo i ciągle pojawiają się nowe :)
    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankom
    aty/wplatomaty

  • 13. Data: 2012-04-14 08:18:46
    Od: lucquee <l...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 kwietnia 2012 18:19:28 UTC+2 użytkownik mx napisał:

    > A może nie?
    > Jak sprawdzałem w bliższej i dalszej okolicy (pn-wsch.pl) to wszystkie
    > zlokalizowane przy oddziałach Aliora można wykorzystywać.

    witam, co do lokalizacji wpłatomatów to zależy od miejscowości i nie wszędzie są przy
    aliorze ... najważniejsze, że pojawiają się nowe :)

  • 14. Data: 2012-04-14 08:20:58
    Od: lucquee <l...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 kwietnia 2012 15:14:35 UTC+2 użytkownik eisenberg napisał:
> [...]
    html

    > Postanowiłem przetestować - wczoraj wieczorem wpłata we wpłatomacie
    > Euronetu na konto w PeKaO SA i kasy na koncie jak nie było tak nie ma.
    > A minęła właśnie 2-ga sesja przychodząca PeKaO SA

    A może wpłacałeś na rachunek karty kredytowej? czasami środki księgują się dłużej na
    KK niż na zwykłym rachunku- ROR ja wpłacam już od kilku miesięcy na millennium i do
    deutsche banku i zawsze wpłaty docierają kolejnego dnia roboczego. pozdrawiam

  • 15. Data: 2012-04-14 10:36:47
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 14 Kwi, 08:20, lucquee <l...@g...com> wrote:

> [...]
    do deutsche banku i zawsze wpłaty docierają kolejnego dnia roboczego. pozdrawiam

    Nie, na zwykły rachunek ROR. Dotychczas przetestowałem wpłaty do PeKaO
    SA i Citi. Wpłacałem we wpłatomacie przy Dworcu Centralnym w Wwie, tym
    obok księgarni Matras. Dochodzi nast. dnia roboczego najwcześniej 2-gą
    sesją eliksiru. Jako rachunek nadawcy figuruje PekaO SA. Mimo to nawet
    na zaksięgowanie wpłaty do PeKaO SA trzeba czekać przynajmniej do 2-
    giej sesji eliksiru w tym banku.

  • 16. Data: 2012-04-14 10:51:19
    Od: " " <a...@g...pl>

    lucquee <l...@g...com> napisał(a):

    > witam, co do lokalizacji wp=B3atomat=F3w to zale=BFy od miejscowo=B6ci i ni=
    > e wsz=EAdzie s=B1 przy aliorze ... najwa=BFniejsze, =BFe pojawiaj=B1 si=EA =
    > nowe :) http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankom
    aty/wplatomaty

    Czy dobrze rozumiem: wpłatomaty "aliorowe" (te podane na w/w stronie) można
    wykorzystywać do wpłat za pomocą kart debetowych innych banków, do wpłaty na
    inne niż aliorowe konta? Byłoby super! ;-)

  • 17. Data: 2012-04-14 10:57:43
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 14 Kwi, 10:51, " " <a...@g...pl> wrote:

> [...]
    > wykorzystywać do wpłat za pomocą kart debetowych innych banków, do wpłaty na
    > inne niż aliorowe konta? Byłoby super! ;-)

    Porównaj sobie te obie strony:
    1. http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/placowki_i_bankom
    aty/wplatomaty
    2. http://www.euronetpolska.pl/index.php?p=search_maps_
    results&obj_type_id=8&id=162&district_id=0&city_id=0

  • 18. Data: 2012-04-14 11:40:42
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >na
    >inne niż aliorowe konta? Byłoby super! ;-)

    Alior nie ma własnych banko- wpłato-matów, te przy oddziałach to też
    Euronet. Mam tylko podejrzenie, że strona Euronetu oszukuje. Ten "mój" jest
    dostępny całą dobę a nie "godziny pracy obiektu" jak podają. I tak jest
    pewnie we wszystkich bankach. CH to może i zamykają, ale bankowa "sień" to
    jest dostępna 24h.

    A tak do "lukas luki" vel "lucquee" (=?)
    Gratulacje, to jedna z ciekawszych informacji jaka się na grupie pojawiła!

  • 19. Data: 2012-04-16 09:25:27
    Od: lucquee <l...@g...com>

    W dniu sobota, 14 kwietnia 2012 11:40:42 UTC+2 użytkownik mx napisał:

> [...]
    >
    > A tak do "lukas luki" vel "lucquee" (=?)
    > Gratulacje, to jedna z ciekawszych informacji jaka się na grupie pojawiła!

    MX możesz do mnie mówić tzn. pisać lucquee :P
    Cieszę się, że ktoś też skorzysta sobie z wpłatomatów :P jak coś się pozmienia z ich
    funkcjonowaniem to dam Wam znać. Pozdrawiam lucquee

  • 20. Data: 2012-04-16 11:59:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 13 Apr 2012 23:16:26 -0700, lucquee napisał(a):

> [...]
    > karty. Późniejsze wpłaty gotówki bez względu na ilość transakcji są bez
    > dodatkowych prowizji - darmowe. Wpłatomatów jest dość dużo i ciągle

    Na tej grupie, to ludzie czasami zmieniają karty szybciej niż rękawiczki
    albo i nawet majtki :]
    Poza tym jak wspomniałem, jest to jakaś alternatywa ale według mnie
    raczej niszowa, ze względu na czas oczekiwania aż pieniądze pojawią się
    na koncie. Jeżeli więcej i częściej wpłacamy, to na pewno lepszy jest
    marmurek, jeżeli potrzebujemy od czasu do czasu coś wpłacić to zazwyczaj
    aby mieć to dostępne od ręki - wtedy lepszy jest wpłatomat natywny banku.

    --
    xbartx