-
1. Data: 2005-01-20 14:10:50
Temat: MilleSMS - ocena z poleca.prnews.pl (5*)
Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
Werdykt:
Usługa nie tylko polecana, ale wręcz zalecana dla wszystkich klientów
Banku. Duża możliwość samodzielnej konfiguracji ustawień znacząco zwiększa
bezpieczeństwo korzystania z kart płatniczych i bankowości internetowej.
Niewątpliwą zaletą jest on-linowość przy operacjach dokonywanych kartami
płatniczymi. Jak na razie MilleSMS działa idealnie, a jego cena nie jest
zaporowa (np. w ING jeden SMS kosztuje aż 50 groszy!). Z tego też względu
usługa dostaje komplet gwiazdek i naszą rekomendację. Jest to również
obecnie bardzo ciekawa alternatywa dla osób preferujących "marmurki", a
którym brakowało powiadomień znanych z Inteligo.
A caly opis, zalety i wady:
http://poleca.prnews.pl/index.php/display,8467
--
Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
Banki, karty, konta oraz public relations.
Zadbaj o swoje pieniądze!
-
2. Data: 2005-01-26 00:05:55
Temat: Re: MilleSMS - ocena z poleca.prnews.pl (5*)
Od: " Kay" <z...@W...gazeta.pl>
Naprawde baaardzo fajna usluga.
Prosto sie ja aktywuje - dziala super szybko. Mnie osobiscie najbardziej
podoba sie elastycznosc - zeby nie zwariowac od smsow po kazdej transakcji
mozna sobie wprowadzic limity operacji od ktorych bank wysyla smsy np.
transakcje karta od 100 zł a przelewy wychodzace 50 zł. Zeby jakis zlosliwiec
nie zapychal mi skrzynki smsami o jednogroszowych przelewach przychodzacych
tam mozna sobie dac limit duzo wiekszy.
Usluga bardzo OK!
Ciekawe czym millebankowcy zaskocza nas nastepnym razem...
Pozdro
K.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2005-01-26 09:55:11
Temat: Re: MilleSMS - ocena z poleca.prnews.pl (5*)
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Kay napisał:
> Usluga bardzo OK!
>
> Ciekawe czym millebankowcy zaskocza nas nastepnym razem...
Teraz czas na powiadomienia emailem.
Bartol
-
4. Data: 2005-01-26 09:59:04
Temat: Re: MilleSMS - ocena z poleca.prnews.pl (5*)
Od: ruf10 <r...@o...nospam>
Bartol Partol wrote:
> Użytkownik Kay napisał:
>
>> Usluga bardzo OK!
>>
>> Ciekawe czym millebankowcy zaskocza nas nastepnym razem...
>
>
> Teraz czas na powiadomienia emailem.
>
> Bartol
z opcją 'treść w xml' :)
--
rufio.pzdr();
-
5. Data: 2005-01-29 02:03:26
Temat: Re: MilleSMS - ocena z poleca.prnews.pl (5*)
Od: "ZyLTan" <z...@W...gazeta.pl>
Wczoraj sobie ukatywnilem te mielesemesy - moge sie podpisac pod
stwierdzeniami kolegi z prnews - zwlaszcza podoba mi sie duza swoboda z jaka
moge definiowac o jakich zdarzeniach mam byc powiadamiany... BTW: jakie inne
banki to oferuja z podobna elastycznoscia? Slyszalem ze podobne uslugi sa w:
- Inteligo - tam mozna miec albo o wszystkich transakcjach albo w ogole
- ING - ???
- BZWBK - tam mozna sie zapisywac na pakiety smsow (ale sie stanie jak sie
skonczy pakiet a mi ukradna karte? wtedy akurat nie dostane smsa ;-)) - ale
czy mozna definiowac je sobie tak elastycznie jak w Millenecie?
- BPH - ???
No wlasnie i czy taka usluga jest gdzies jeszcze?
Zyltan
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2005-01-29 12:03:01
Temat: Re: MilleSMS - ocena z poleca.prnews.pl (5*)
Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>
> - BPH - ???
>
W BPH podzielone na 4 kategorie:
1. systemowe
- o logowaniu do systemu,
2. dot rachunków bieżących
- o bieżącym saldzie rachunku,
- odrzuceniu przelewu,
- przekroczeniu dostępnego salda,
- przekroczeniu określonej kwoty salda (powyżej i poniżej wybranej
wartości),
- realizacji przelewu,
- wpływie na rachunek powyżej zdefiniowanej kwoty,
- zmianie salda rachunku
3 dot rachunków kredytowych
- bieżącym saldzie rachunku,
- powiadomienie o terminie spłaty raty na xxx dni wczesniej
- wpływie na rachunek powyżej zdefiniowanej kwoty
wypływie z rachunku powyżej zdefiniowanej kwoty
4 dot rachunków depozytowych /lokat/
- o odnowieniu lokaty na xxx dni wczesniej
- o wygaśnięciu lokaty na xxx dni wczesniej
Korzystam jedynie z informacji o zalogowaniu. Niestety ciągle jeszcze nie ma
100% /ani nawet 99%/ pewności że dojdzie niezwłocznie . Na ogół przychodzi
praktycznie równo z wejsciem do systemu ale zdarzyły sie też dwukrotnie
dość znaczne opóźnienia. Nie wiem z czego wynikały, telefon w idei
pozd
as
-
7. Data: 2005-01-30 11:17:59
Temat: Re: MilleSMS - ocena z poleca.prnews.pl (5*)
Od: " Kay" <z...@W...gazeta.pl>
To jeszcze jak ktos by napisal jak powiadomienia SMS wygladaja w ING BSK to
mielibysmy caly przeglad rynku...
Pozdrawiam
K.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2005-01-30 16:26:27
Temat: Re: MilleSMS - ocena z poleca.prnews.pl (5*)
Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
ZyLTan napisał(a):
> No wlasnie i czy taka usluga jest gdzies jeszcze?
Integrum BGŻ. Zarówno maile, jak i SMSy. Ale nie ma opcji "po każdej
transakcji". Można dowiedzieć się np. o uznaniu lub obciążeniu powyzej
zdefiniowanego progu, o niewykonanej operacji itp. Z tym, że "alarm" (bo
tak się nazywa) jest uruchamiany co najwyżej 3 razy dziennie
(przeglądając "wstecz" historię rachunku z jednego dnia i generując
powiadomienie). Oczywiście brak informacji o powstaniu blokady po użyciu
karty.
SMSy są płatne (nie pamiętam jak dużo). Usługa raczej uboga i mało
przydatna. Ale jest ;-)
--
Marek
-
9. Data: 2005-01-30 22:27:47
Temat: Re: MilleSMS - ocena z poleca.prnews.pl (5*)
Od: " Kay" <z...@W...gazeta.pl>
> SMSy są płatne (nie pamiętam jak dużo). Usługa raczej uboga i mało
> przydatna. Ale jest ;-)
Ale masz jeszcze konto w Millennium, ING czy Inteligo? Czy mozesz powiedziec
gdzie jest lepiej i fajniej wedlug ciebie?
Pozdro
K.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/