  • 1. Data: 2009-06-10 14:22:50
    Temat: Millenet - blad certyfikatu zabezpieczen strony (IE8)
    Od: "K" <f...@g...apl>

    Przy próbie wejścia do Millenetu (opcja: Przedsiębiorstwa) i po wybraniu
    certyfikatu pojawia się plansza z informacją że "Wystąpił problem z
    certyfikatem zabezpieczeń tej witryny sieci web". Po naciśnieciu środkowej
    opcji "Kontynuuj" można sie normalnie zalogować i dokonywać transakcji ale
    pasek adresu jest czerwony ("błąd certyfikatu"). Do wczoraj wszystko
    działało poprawnie - Internet Explorer 8. Można temu jakoś zaradzić? (trochę
    strach, w końcu to bank) Czy komuś też takie coś się pokazuje?
    K.

  • 2. Data: 2009-06-10 15:54:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Wed, 10 Jun 2009 16:22:50 +0200
    "K" <f...@g...apl> wrote:

> [...]
    > Explorer 8. Można temu jakoś zaradzić? (trochę strach, w końcu to
    > bank) Czy komuś też takie coś się pokazuje? K.

    Sprawdź poprawność linka czasami cert jest generowany na www lub bez i
    wtedy się może wydzierać ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-06-10 16:02:12
    Od: "K" <f...@g...apl>

    > Sprawdź poprawność linka czasami cert jest generowany na www lub bez i
    >wtedy się może wydzierać ;)

    Dzięki za odpowiedź ale to raczej nie to. Po wybraniu certyfikatu klienta
    następuje automatyczne przekierowanie na stronę
    https://www.managerland.pl/firmy/Default.qz?Language
    ID=pl-PL
    K.

  • 4. Data: 2009-06-10 22:22:22
    Od: sauer <s...@m...pl>

    Dnia Wed, 10 Jun 2009 16:22:50 +0200, K napisał(a):

> [...]
    > działało poprawnie - Internet Explorer 8. Można temu jakoś zaradzić? (trochę
    > strach, w końcu to bank) Czy komuś też takie coś się pokazuje?

    idz do placówki
    wydadzą Ci nowy

  • 5. Data: 2009-06-11 08:05:48
    Od: "K" <f...@g...apl>

    > idz do placówki
    > wydadzą Ci nowy

    Myślę, że nie chodzi o certyfikat użytkownika (ten jest ważny do września)
    ale o certyfikat strony www.
    K.

  • 6. Data: 2009-06-15 11:15:15
    Temat: Re: Millenet - blad certyfikatu zabezpieczen strony - wyjasnienie
    Od: "K" <f...@g...apl>

    Sprawa się wyjaśniła - w komputerze była przestawiona data na wrzesień :-)))
    A certyfikat strony ważny jest do sierpnia.