  • 11. Data: 2004-09-13 11:16:04
    Temat: Re: Millenet - za i przeciw, czyli: Czy warto?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Renata Gołębiowska napisał:

    > A w czym to wam działa? Bo mi nie działa ani w Operze, ani w Mozilli
    > (pisze, że mam złą przeglądarkę).

    Mi dziala pod IE 6 oraz Mozilla 1.7 (wczesniejszymi tez, bo korzystam z
    Millenetu od poczatku, a wtedy to chyba Mozilla 1.0 lub cos podobnego bylo).

    Serwis jest calkiem przyjemny i funkcjonalny, chociaz ma swoje narowy.
    Troche zbyt czesto go konserwuja nie informujac o tym. Na szczescie
    ostatnio w sobote, wiec nie bylo bolu. Jest mniej przyjemny niz
    inteligowy (swoja droga lepszego jeszcze nie spotkalem), ale za to duzo
    przyjemniejszy w obsludze niz BePeHahahahahowy.

    Poziom bezpieczenstwa stosunkowo niski i to mi sie bardzo nie podoba.

    Acha, jak na moj gust zbyt krotki opis kontrahena w przelewach.

    Bartol

  • 12. Data: 2004-09-13 11:47:45
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnckashp.ijs.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > No i widzisz, że właściwie się zgadzamy. Jak pisałam, pewnie ciepnę w
    > kąt.

    I tak zrob. Tyle uczucia wkladasz w kontakty z bankiem, ze szkoda by sie
    marnowaly...

    > Nie spodziewałam się, że jest bank, który ma gorszą obsługę przez
    > internet niż vw,

    IMHO obsluga Millenetu jest bardzo sympatyczna.
    Zapewne jest to obsluga ograniczona do IE, ale to jest zupelnie inne
    kryterium niz dobra/zla obsluga.

    > a w Mille każą sobie
    > płacić jak za zboże.

    A za coz ty tam placisz jak za zboze?
    Moze jakies przyklady mrozacych krew w zylach oplat...

    > "urodziłem się na 52 szerokości geograficznej północnej
    > i 20 długości geograficznej wschodniej
    > wylosowałem Polskę
    > w pokerze po takim rozdaniu mówi się pas" - P. Macierzyński

    Boszszszsz, nie mialas glupszej "mysli" pod reka?
    Moze sproboj cos swojego...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2004-09-13 12:16:34
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ci3vhg$j2m$1@inews.gazeta.pl>, Bartol Partol wrote:

    > Mi dziala pod IE 6 oraz Mozilla 1.7 (wczesniejszymi tez, bo korzystam z

    Ja mam 1.7.2 i nie działa.

    Renata

  • 14. Data: 2004-09-13 12:20:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Ja mam 1.7.2 i nie działa.

    W ogole, czy cos konkretnego?

    Bartol

  • 15. Data: 2004-09-13 12:28:33
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ci41a1$rbc$1@inews.gazeta.pl>, Slawek Kos wrote:

    > IMHO obsluga Millenetu jest bardzo sympatyczna.
    > Zapewne jest to obsluga ograniczona do IE, ale to jest zupelnie inne
    > kryterium niz dobra/zla obsluga.

    Masz rację, obsługa ograniczona do IE to po prostu żenada, a nie
    zła/dobra obsługa.

    > A za coz ty tam placisz jak za zboze?

    Ja na szczęście za nic, bo jak dotąd nie udało mi się uruchomić konta
    w sieci, a przecież nie będę biegała do marmurów, pardon, do płyt
    wiórowych.

    > Moze jakies przyklady mrozacych krew w zylach oplat...

    Przypuszczam, że masz cennik, jeśli masz umowę z Mille, czy tobie też
    pani nie chciała dać?

    > Boszszszsz, nie mialas glupszej "mysli" pod reka?
    > Moze sproboj cos swojego...;-)

    Poczekam na twoją i może nawet wkleję w sygnaturkę, choć nie
    spodziewam się, że będzie cieszyła się takim zainteresowaniem,
    jak wiersz Macierzyńskiego.

    Renata

  • 16. Data: 2004-09-13 12:31:39
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ci43a1$88l$1@inews.gazeta.pl>, Bartol Partol wrote:

    > W ogole, czy cos konkretnego?

    W ogóle. Po wpisaniu kodu wyświetla się nr tel. na infolinię, logo
    banku i link do Pomocy i to wszystko.

    Renata

  • 17. Data: 2004-09-13 12:36:01
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > W ogóle. Po wpisaniu kodu wyświetla się nr tel. na infolinię, logo
    > banku i link do Pomocy i to wszystko.

    Ciekawe, mi dziala. Mozilla 1.7.1. Ale takie cos o czym mowisz wyswietla
    sie jak cos grzebia w systemie. Wyswietla sie strona gdzie sie normalnie
    wpisuje haslo, ale bez ramki z polem na jego wpisanie. Tak bylo w
    ostatnia sobote.

    Bartol

  • 18. Data: 2004-09-13 12:54:33
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Grupowicz "Renata Gołębiowska", używający adresu
    <R...@a...waw.pl>
    napisał:

    > Ja na szczęście za nic, bo jak dotąd nie udało mi się uruchomić konta
    > w sieci, a przecież nie będę biegała do marmurów, pardon, do płyt
    > wiórowych.

    Gipsowych, prosze Pani, plyt gipsowych. Obecnie przepisy ppoz zabraniaja
    stosowania plyt wiorowych do wykanczania wnetrz obiektow publicznych :)

    > Przypuszczam, że masz cennik, jeśli masz umowę z Mille, czy tobie też
    > pani nie chciała dać?

    Hmmm, moze ja mam konto w innym banku, bo moje jedyne oplaty jakie ponosze
    majac konto w Millennium to 50groszy za kazdy przelew. No dobra, kredyt
    odnawialny jest troche drozszy niz w mBanku :)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 19. Data: 2004-09-13 12:57:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnckb4jg.jrc.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > Ja na szczęście za nic, bo jak dotąd nie udało mi się uruchomić konta
    > w sieci, a przecież nie będę biegała do marmurów, pardon, do płyt
    > wiórowych.

    Nic nie placisz, ale ci to nie przeszkadza pisac ze sa drodzy...;-)

    > Przypuszczam, że masz cennik, jeśli masz umowę z Mille, czy tobie też
    > pani nie chciała dać?

    Mam i dlatego sie pytam.
    Za prowadzenie, dostep przez internet, bankolinie 0-800 nic nie place i
    jakos sie tych "jak za zboze" oplat nie moge doszukac. Powiedzialbym, ze
    place mniej niz sie spodziewalem...;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 20. Data: 2004-09-13 13:06:14
    Od: "Woocash[ACN]" <w...@u...pe-el>

    Dnia 13 Sep 2004 09:04:02 GMT, Renata Gołębiowska napisał(a):

    > A w czym to wam działa? Bo mi nie działa ani w Operze, ani w Mozilli
    > (pisze, że mam złą przeglądarkę).

    ktoś się tym już próbował zająć ale jak narazie bez efektu:
    http://osiolki.net/osiolek/millenet

    Mnie odrzuca trochę system haseł... wolę zdrapki albo tokeny.

    BTW: czy w millenet zobaczę oprócz stanu konta stan karty kredytowej i
    ostatnie transakcje na niej ?

    --
    [ Woocash[ACN] @ 2004-09-13 15:03:56 ]
    [ woo-at-onet-dot-pl ]