  • 1. Data: 2004-04-25 10:30:45
    Temat: Millenium
    Od: "Sebastian Wypiór" <s...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    noszę się z zamiarem zmiany konta (obecnie mam e-superkonto w PKO BP). Waham
    się pomiędzy Citibankiem a Millenium - do obydwu jest dostęp zarówno
    poprzez "tradycyjną placówkę" jak i internet - na tym najbardziej mi zależy.
    Ostatnio coraz bardziej jestem skłonny ku założeniu konta w Millenium - jak
    na Citi to mam chyba zbyt małe dochody (-;. Czy ktoś ma może konto w
    Millenium i mógłby mi ewentualnie polecić ten bank bądź odradzić ????

    dzięki, Seba

  • 2. Data: 2004-04-25 10:40:01
    Temat: Re: Millenium
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Sebastian Wypiór napisał:

> [...]
    > na Citi to mam chyba zbyt małe dochody (-;. Czy ktoś ma może konto w
    > Millenium i mógłby mi ewentualnie polecić ten bank bądź odradzić ????

    IMHO Millenium jest OK. Co prawda maja tak sobie zabezpieczony dostep
    przez www, ale i tak chyba lepiej niz Citi. I zdaje sie sa sporo tansi,
    ale tu glowy nie dam.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-04-25 11:04:07
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > przez www, ale i tak chyba lepiej niz Citi. I zdaje sie sa sporo
    > tansi,
    > ale tu glowy nie dam.

    Tansi - bo maja duzo opcji. ktore zwalniaja z czesci lub calosci oplat.
    IMO z tych dwoch - Millennium bedzie lepsze.

    http://www.PRnews.pl

  • 4. Data: 2004-04-25 12:34:08
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "Sebastian Wypiór" <s...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c6g40l$ehh$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > na Citi to mam chyba zbyt małe dochody (-;. Czy ktoś ma może konto w
    > Millenium i mógłby mi ewentualnie polecić ten bank bądź odradzić ????

    Jeszcze z poltora roku temu bym Ci odradzil, ale teraz czemu nie. Posiadam u
    nich konto ogolnie jestem zadowolony, choc zawsze sa jakies kwiatki do
    ktorych mozna sie przyczepic...

    Pozdr,
    Leo

  • 5. Data: 2004-04-25 12:36:12
    Od: tuchatek <w...@t...cy-ROT13>

    Użytkownik Sebastian Wypiór napisał:

    > noszę się z zamiarem zmiany konta (obecnie mam e-superkonto w PKO BP). Waham
    > się pomiędzy Citibankiem a Millenium - do obydwu jest dostęp zarówno

    A może Vokswagen Bank -http://www.vwbankdirect.pl/
    Poczytaj na stronce.

    --
    Wojtek :))
    "Wymieniaj doświadczenia.

  • 6. Data: 2004-04-25 12:50:24
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik tuchatek napisał:

    > A może Vokswagen Bank -http://www.vwbankdirect.pl/
    > Poczytaj na stronce.

    Eeeee, przeciez mowa jest o bankach, a nie protezach. ;-P

    Bartol

  • 7. Data: 2004-04-25 13:11:14
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-04-25 14:36, Użytkownik tuchatek napisał:
> [...]

    "do obydwu jest dostęp zarówno
    poprzez "tradycyjną placówkę" jak i internet - na tym najbardziej mi

    Przeczytaj ze zrozumieniem posta, na którego starasz się odpowiedzieć.

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 8. Data: 2004-04-25 14:23:22
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Sebastian Wypiór <s...@N...gazeta.pl> wrote:
    > Czy ktoś ma może konto w Millenium i mógłby mi
    > ewentualnie polecić ten bank bądź odradzić ????

    Mają niesamowity bajzel. Ale jak już sobie konto założysz i przez kilka
    miesięcy wyprostujesz wszystko co spieprzyli, to działa cakiem OK.
    System online, pełny dostęp w każdej placówce.
    Ebank słabo zabezpieczony, ale funkcjonalny.
    Długi czas odpowiedzi na reklamacje.
    Ceny przystępne.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 9. Data: 2004-04-25 19:09:21
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Sebastian Wypiór" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > na Citi to mam chyba zbyt małe dochody (-;. Czy ktoś ma może konto w
    > Millenium i mógłby mi ewentualnie polecić ten bank bądź odradzić ????

    Polecam, ale przyjzyj sie dokladnie mechanizmom obnizenia oplaty za konto. W
    sensie czy dajesz rade z nich skorzystac (stale dochody itepe)

  • 10. Data: 2004-04-25 22:53:56
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > na Citi to mam chyba zbyt małe dochody (-;. Czy ktoś ma może konto w
    > Millenium i mógłby mi ewentualnie polecić ten bank bądź odradzić ????

    Tak czy inaczej sprawdź jeszcze (jeśli tego nie zrobiłeś) Nordeę i
    Multibank.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko