  • 1. Data: 2010-09-24 10:53:35
    Temat: Millenium Visa Impresja!!!! - zwrot w sklepach Carrefour
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Właśnie dostałam kartę Millenium Visa Impresja i jest na niej napisane że jest
    zwrot 5 % zakupów za zakupy w carrefour.

    Ale czy także w carrefour express i carrefour market - na osiedlu mam tylko takie

    nigdzie nie mogę sprawdzić czy dotyczy to wszystkich carrefourów czy tylko
    dużych hipermarketów Carrefour

    jak to jest gdzie jaki jest regulamin

  • 2. Data: 2010-09-24 11:13:46
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Obstawiam, że każdy Carrefour, ale pamiętaj, że 5% rabatu przez cały
    tydzień jest tylko na produkty Carrefour, 5% rabatu na wszystkie
    produkty tylko w piątki i niedziele.

  • 3. Data: 2010-09-24 14:43:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Obstawiam, że każdy Carrefour, ale pamiętaj, że 5% rabatu przez cały
    > tydzień jest tylko na produkty Carrefour, 5% rabatu na wszystkie
    > produkty tylko w piątki i niedziele.

    a ja stawiam, że tylko te "prawdziwe" kerfury, miałem kiedyś KK Kerfur i
    profity za płacenie tą kartą były tylko wtedy kiedy płatność miała
    miejsce w Kerfurze...klony nie brały udziału w promocji

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-09-24 14:58:08
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Ale w tych "klonach" obowiązują promocje dla karty Visa Carrefour i
    można zbierać punkty lojalnościowe Rodziynka, więc może i promocje dla
    karty Millenium też są ważne.

  • 5. Data: 2010-09-24 15:07:16
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Homzik wrote:

    > Obstawiam, że każdy Carrefour, ale pamiętaj, że 5% rabatu przez cały
    > tydzień jest tylko na produkty Carrefour, 5% rabatu na wszystkie
    > produkty tylko w piątki i niedziele.

    co do tego zwrotu 5% w kerurku, to nie jestem pewnien.
    na stronie mille czytamy:

    "Zakupy u naszych Partnerów staną się teraz jeszcze przyjemniejsze:
    (...)
    nie musisz pytać o zwrot 5% wydatków w sklepie - Bank automatycznie
    nalicza go na rachunek karty,
    (...)
    Zwrot 5% wartości transakcji dokonanych kartą u naszych Partnerów
    jest księgowany na rachunku Twojej karty na początku każdego miesiąca,
    a w przypadku sieci Carrefour jest udzielany od razu w postaci kuponów."

    tak na oko, to zamiast 5% zwrotu zlotowek na rachunku karty dosteniecie
    kupony na zakupy w tym sklepie - dobrze mysle?

  • 6. Data: 2010-09-24 15:59:42
    Od: "MD" <t...@p...onet.pl>

    Znając ten parabank, to lepiej 2x sprawdź, a i tak bądź pewien, że będzie
    tak jak będą chcieli. Możesz się potem z nimi procesować, ale kto to będzie
    robił dla kilku zł...