  • 1. Data: 2008-05-07 12:05:46
    Temat: Millenium bez karty VE działa ?
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Jestem uszczęśliwiony kontem Millenium Premium. Generalnie nie używam
    karty płatniczej (VE) do tego konta, nawet jej nie aktywowałem. Używam
    natomiast KK przypiętej do tego konta.
    Oczywiście bank pobiera mi regularnie ubezpieczenie za karte i roczną
    opłatę za kartę (VE) w wysokości 15 PLN.

    Ten bank jest jakiś dziwny z tym. Na co się narażam rezygnująć z tej
    debetówki ? ktoś to przechodził niedawno? bo za cholere jej nie
    potrzebuje, a odbieram to tylko jako ukrytą opłatę do niby bezpłatnego
    konta.

  • 2. Data: 2008-05-07 13:19:17
    Temat: Re: Millenium bez karty VE działa ?
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > debetówki ? ktoś to przechodził niedawno? bo za cholere jej nie
    > potrzebuje, a odbieram to tylko jako ukrytą opłatę do niby bezpłatnego

    karta jest potrzebna, aby wygenerowac haslo2 jezeli juz je masz to mozesz z
    karty spokojnie zrezygnowac

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-05-07 13:24:08
    Od: Ra <w@stopce>

    Marcin Krzyżanowski pisze:
> [...]
    > Oczywiście bank pobiera mi regularnie ubezpieczenie za karte i roczną
    > opłatę za kartę (VE) w wysokości 15 PLN.
    jak to pobiera ? opłatę roczną pobrał przy wyrobieniu pewnie a z ubezp
    można zrezygnować. ja wogóle nie mam tej karty

  • 4. Data: 2008-05-07 15:56:24
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin Krzyżanowski" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:fvs5uv$afe$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > debetówki ? ktoś to przechodził niedawno? bo za cholere jej nie
    > potrzebuje, a odbieram to tylko jako ukrytą opłatę do niby bezpłatnego

    Z ubezpieczenia można zrezygnować, z debetówki również. A najlepiej
    przypisz do karty kredytowej osobny nr rachunku i idź zamknąć konto. Ja tak
    zrobiłem - poszedłem zamknąć konto i pan bardzo długo przekonywał mnie, że
    jest ono fajne, piękne i w ogóle cud, miód. A ja każdą "zaletę" w/w konta
    zbijałem argumentem, że w mBanku mam konto za darmo, przelewy za darmo, SFI
    za darmo itd. w końcu pan wydusił z siebie, że w takim razie, oni też nie
    będą brać opłat za konto (6 zł/m-c). Na razie minął 1 miesiąc od tego faktu
    i opłaty za maj nie pobrali, więc chyba to działa.
    To samo miałem z kredytówką, poszedłem zamknąć/zrezygnować i co ciekawe
    dokonałem tego bez zbytniego niepokojenia przez "załogę". Ale już za 2 dni
    miałem telefon, że kartę mi wznowią bez jakichkolwiek opłat. A prawda jest
    taka, że klientem jestem marnym, konto praktycznie służyło mi tylko do spłat
    karty, a po przypisaniu do niej rach. rozliczeniowego, całkowicie
    uniezależniłem się od tego konta. Na kredytówce mam limit całe 500 zł i w
    sumie, to mi ona powiewa, chociaż czasami kupuję na nią, jeśli wiem, że np.
    będę chciał to spłacić po "grace period". Więc jakieś tam odsetki czasami im
    płacę (wszystko założone w promocji roczna prenumerata PCWK z DVD).

  • 5. Data: 2008-05-07 18:25:39
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    RobertS pisze:

    > karta jest potrzebna, aby wygenerowac haslo2 jezeli juz je masz to mozesz z
    > karty spokojnie zrezygnowac

    A jak zgubi/zablokuje hasło2?

  • 6. Data: 2008-05-07 19:46:43
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Ra pisze:

    > jak to pobiera ? opłatę roczną pobrał przy wyrobieniu pewnie a z ubezp
    > można zrezygnować. ja wogóle nie mam tej karty

    teraz jest kolejny rok. A tę pierwszą opłatę to mieli zwrócić w momencie
    aktytowania karty (tak to zrowumiałem), ale do dnia dzisiejszego nie
    zrobiłem tego.

  • 7. Data: 2008-05-07 20:55:54
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A jak zgubi/zablokuje hasło2?

    1. ja nie z tych co gubią
    2. do czego jeszcze pozniej sie to haslo przydaje? dostalem karte,
    wygenerowalem haslo2, uruchomilem opcje, ktora mnie interesowala,
    zrezygnowalem z karty i NIGDY wiecej ww haslo2 nie bylo mi juz potrzebne

    --
    pozdrawiam
    RobertS