  • 41. Data: 2024-05-22 21:46:25
    Temat: Re: Millenium czyli DEBILE bankowości
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 22.05.2024 o 20:50, Dawid Andrzej Rutkowski pisze:
    > Więc lepiej weź kartę, skoro upierasz się, równie głupio jak przy bliku,
    > żeby używać złomu (a jak bateria, może przez to jesteś tak przywiązany,
    > bo kupiłeś nową - i pewnie przepłaciłeś - a tu zonk, bo softu nowego nie
    > da się kupić?).

    Rozpatrujesz mnóstwo problemów życiowych które może rozwiązać jedna
    poprawka do aplikacji millle.

    Sadząc po liczbie bluzgów w sklepie gooogla tego nie uniką

    Wy to koooorwa macie rozmach

    od karty przez nowy telefon do zmiany banku

    to już płacenie gotówką jest mądrzejsze i bardziej ekologiczne ;-)

  • 42. Data: 2024-05-22 21:47:14
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2024-05-22 o 21:39, _Master_ pisze:

    > Jeśli dla kogoś ważnym problemem życiowym jest szybkie i łatwe wydawanie
    > pieniędzy...

    IMO mylisz wydawanie pieniędzy z realizacją płatności

    Pozdro

  • 43. Data: 2024-05-22 22:03:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 22.05.2024 o 21:47, Waldek pisze:
    > IMO mylisz wydawanie pieniędzy z realizacją płatności

    Od razu lepiej brzmi tak bardziej światowo.

    Moje płatności same się płacą poleceniem zapłaty ;-)

    Przebij ;-)

  • 44. Data: 2024-05-22 23:28:20
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2024-05-22 o 22:03, _Master_ pisze:

    > Od razu lepiej brzmi tak bardziej światowo.
    >
    > Moje płatności same się płacą poleceniem zapłaty ;-)
    >
    > Przebij ;-)

    w Biedronce też ? - LOL

    Pozdro

  • 45. Data: 2024-05-23 09:53:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 May 2024 21:46:25 +0200, _Master_ wrote:

> [...]
    >
    > Sadząc po liczbie bluzgów w sklepie gooogla tego nie uniką
    >
    > Wy to koooorwa macie rozmach
    >
    > od karty przez nowy telefon do zmiany banku

    Taki masz wybór, jesli proszenie banku nic nie da :-)

    Walnij do rzecznika prasowego, przypomnij ze bank się chwali
    dostępnoscią dla niepelnosprawnych, to może on coś szybko załatwi.

    > to już płacenie gotówką jest mądrzejsze i bardziej ekologiczne ;-)

    Ale jakie niewygodne ... dlatego używamy kart.

    A poza tym - wiesz, ze banknot w obiegu wytrzymuje ponoc 3 miesiące?

    P.S. Jak nie miec problemu z pieniędzmi - zrób to sam
    https://www.youtube.com/watch?v=FGAVpJfG1yQ

    J.

  • 46. Data: 2024-05-23 09:55:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 May 2024 21:41:09 +0200, _Master_ wrote:

    > Myślisz że android z przed 7 lat ma aż taki boooooog że źle wyświetla
    > literki na ekranie co się ujawniło dopiero w 2024 roku i to na aplikacji
    > banku millenium?
    >
    > ;-)

    Bug jak bug - ma dużą rozdzielczość, wystarczy, ze programista w
    pikselach liczył.

    J.

  • 47. Data: 2024-05-23 09:56:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 May 2024 21:39:15 +0200, _Master_ wrote:

    > Jeśli dla kogoś ważnym problemem życiowym jest szybkie i łatwe wydawanie
    > pieniędzy...

    Można szybko wydawać, żeby mieć więcej wolnego czasu :-)

    J.

  • 48. Data: 2024-05-23 10:01:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 May 2024 21:14:24 +0200, Waldek wrote:

    > A można jeszcze wygodniej, nie wyciągając niczego poza dłonią ;)
    >
    > https://curve.com/en-gb/wearables

    No ale trzeba to nosić, a ja jakoś zrezygnowałem z noszenia zegarka.

    W przyszłosci ... płacenie odciskiem palca?
    Chipem wszczepionym?
    obrazem twarzy ?

    J.

  • 49. Data: 2024-05-23 10:06:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 23.05.2024 o 09:55, J.F pisze:
    > Bug jak bug - ma dużą rozdzielczość, wystarczy, ze programista w
    > pikselach liczył.

    To znaczy że to GŁUPI programista

    Jego poprzednik był mądrzejszy

  • 50. Data: 2024-05-23 10:09:08
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 23.05.2024 o 09:53, J.F pisze:
    > A poza tym - wiesz, ze banknot w obiegu wytrzymuje ponoc 3 miesiące?

    Jesteś PIERDOLNIĘTYY czy ruskim trolem ;-)