-
1. Data: 2005-02-04 21:21:15
Temat: Millenium spaprało AMEX
Od: Tomasz <t...@p...fm>
No....
Karta która wydawał się być "lepszą" w sensie obsługi i usług w
wariancie Millenium jest niskiej jakości produktem...
Wkurzyli mnie do reszty...
Wyobraźcie sobie, że wyjeżdżacie na urlop, spotkanie, konferencję, itp.
za granicę i tam spotyka Was nieszczęście, tj. ginie Wam karta...
Zgodnie z regulaminem (jak twierdzą w zgodzie z Ustawą o EIP) należy:
- niezwłocznie zadzwonić i zastrzec (to rozumiem);
- od razu zgłosić fakt zaginięcia (nie chodzi o kradzież a tylko
zaginięcie...) na policji/milicji kraju w którym przebywasz;
- w ciągu 3ch dni roboczych zgłosić ten fakt w najbliższej placówce
Millenium wraz z oryginałem pisma z policji/milicji (nie trzeba pisma
przetłumaczyć, co za szczęście...), a jeśli nie jest to możliwe bo
Millenium nie ma placówki w tymże kraju (poza Polską nie ma nigdzie), to
należy w podanym terminie uczynić to faksem a po powrocie do kraju
niezwłocznie (wg TeleMillennium w 1 dzień roboczy po powrocie)
potwierdzić osobiście w placówce.
Oczywiście jak tego nie dopełnimy to bank uznaje, iż klient nie dopełnił
procedury zastrzeżenia karty (jako procesu 2 etapowego) i tym samym nie
będzie uznawał roszczeń z tytułu transakcji kartą... - Taką przyjęto
wykładnie w TeleMillennium - swoją drogą prosiłem o to na piśmie...
Zobaczymy co tam napiszą. ;-)
Nie za bardzo wygląda mi to w zgodzie z Ustawą...
Może ktoś z Was jest prawnikiem i wypowie się w tej sprawie?...
Przy okazji jak wiecie tu za wszystkie transakcje w tym te które
reklamujemy należy zapłacić...
Niech ich diabli... tj. niech ich ABW ;-)
Tomek
PS. Dla niedowiarków:
http://www.millenet.pl/dispatch/binsource/?path=/ima
ges/PL/Umowa_Karty_Kredytowej_NIE_777688.pdf
§ 17 - Zastrzeganie karty (szczególnie 3. i 4.);
§ 20 - Ubezpieczenie karty (polecam 6.);
§ 21 - Wyciągi i Reklamacje (21.3-4 w powiązaniu z § 29.2);
Odsyłam także o ich infolinii - TeleMillennium. 0800122000